sorry maar zit nu achter mijn appletje.. als ik de kans zie doe ik het even voor je.Koenv schreef:Ik weet dat het erbij hoort maar dit is echt niet normaal.
Elke steenje waar ik overheen ga hoor ik hem scrapen.
Ragner jij ben nogal handig met Photoshop kan je misschien is mijn dak HB maken en mijn spiegels?
Vind ik idd ook wel, er zitten nu alleen geen zwarte bouten in. Morgen kijken of ik de spacers achterwege laat zo ja dan gaan mijn originele zwarten bouten weer terug en laat ik de kapjes achterwege ( denk ik ).frankie schreef:Koen, ik vind alleen dat merklogo van die velgen een beetje te opvallend. Idee om het naafkapje weg te laten?
ThanksRagnar schreef:sorry maar zit nu achter mijn appletje.. als ik de kans zie doe ik het even voor je.Koenv schreef:Ik weet dat het erbij hoort maar dit is echt niet normaal.
Elke steenje waar ik overheen ga hoor ik hem scrapen.
Ragner jij ben nogal handig met Photoshop kan je misschien is mijn dak HB maken en mijn spiegels?
Diameter is iets kleiner dus je staat wat lager tegen de grond. Ik ondervind hetzelfde met andere banden met een lager profiel. Enige optie is hoger draaien als je dat stoort, ofwel dikkere banden monteren. Beide geen optie denk ikKoenv schreef:Thanks All,
maar is het normaal dan dat alles zo onwijs scraped?
Met mijn 18" R95 heb ik alleen last bij onverwachte heuvels in het wegdek
Onze sponsors