Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Nee sorry Dick geen conicals op een Gen1 mini
Nee sorry Ivo, moet dan te veel centjes inleveren...
Ik denk aan a) striping en / of b) sideskirts :-)
Nee sorry Ivo, moet dan te veel centjes inleveren...
Ik denk aan a) striping en / of b) sideskirts :-)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ben net teruggekomen van een weekje Duitse binnenweggetjes rijden en dat was toch wel weer erg gaaf. De hele dag binnendoorweggetjes zoeken in Bayern, in het Schwarzwalt en in de Eiffel! Helemaal mijn ding en de mini doet het prima!
Een groot nieuw record : 100.000 OPEN kilometers op de klok gezet!
Gisteren heb ik zelf de 100.000e open kilometer erop gezet, goed bijgehouden (via een topsecret calculation
). Geheel in stijl werd deze 100.000e open kilometer behaald in de Eiffel in de buurt van diverse haarspeldbochten!
De teller staat op iets meer omdat a) ik de auto tweedehands kocht en omdat ik een paar keer dicht heb moeten rijden.
Om de volgende redenen moest de kap echt een keer dicht:
- diverse keren binnenstadje in stromende regen,
- 1x ziek,
- 1x oude passagier mee,
- 1x een zeeeeeer extreme regenval.
Ps in mijn rode mini had ik net onder de 100k kilometer gereden dus zit nu in totaal ook in de 200K+ MINI club! (alleen heb ik die rode natuurlijk niet meer)
Het record staat nog steeds op -12 graden celcius, in december 2009 op weg naar de GregBem meeting in Antwerpen.

Ik hoop dat iedereen net zoveel plezier van z'n mini beleeft als dat ik doe (maar dat niveau ga je niet halen!)
Enjoy!
haha, het probleem is een beetje dat ik wel 40 verschillende plannen door m'n hoofd heb spoken! Kan gewoon niet kiezen!GreyCooperS schreef:Moet het perse a of b zijn?

Ben net teruggekomen van een weekje Duitse binnenweggetjes rijden en dat was toch wel weer erg gaaf. De hele dag binnendoorweggetjes zoeken in Bayern, in het Schwarzwalt en in de Eiffel! Helemaal mijn ding en de mini doet het prima!
Een groot nieuw record : 100.000 OPEN kilometers op de klok gezet!

Gisteren heb ik zelf de 100.000e open kilometer erop gezet, goed bijgehouden (via een topsecret calculation

De teller staat op iets meer omdat a) ik de auto tweedehands kocht en omdat ik een paar keer dicht heb moeten rijden.
Om de volgende redenen moest de kap echt een keer dicht:
- diverse keren binnenstadje in stromende regen,
- 1x ziek,
- 1x oude passagier mee,
- 1x een zeeeeeer extreme regenval.
Ps in mijn rode mini had ik net onder de 100k kilometer gereden dus zit nu in totaal ook in de 200K+ MINI club! (alleen heb ik die rode natuurlijk niet meer)
Het record staat nog steeds op -12 graden celcius, in december 2009 op weg naar de GregBem meeting in Antwerpen.

Ik hoop dat iedereen net zoveel plezier van z'n mini beleeft als dat ik doe (maar dat niveau ga je niet halen!)

Gr, Marcel
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha gefeliciteerd Marcel! 
ben toch wel erg benieuwd hoe top secret je het dan zo exact heb bijgehouden

fijn ook dat je er zoveel plezier van heb, voordat ik aan een dergelijke kilometerstand ga komen duurt het nog wel even, maar goed te weten dat je er bijna net zo veel van geniet als ik....

ben toch wel erg benieuwd hoe top secret je het dan zo exact heb bijgehouden

fijn ook dat je er zoveel plezier van heb, voordat ik aan een dergelijke kilometerstand ga komen duurt het nog wel even, maar goed te weten dat je er bijna net zo veel van geniet als ik....

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi resultaat 

Vanochtend de hele weg nog open gereden naar mijn werk in Leverkusen 120 verderop
En reken maar dat ik geniet als ik de Blauwe eens uit kan laten

Zou ik niet te hard roepenMarcel Always Open schreef:Ik hoop dat iedereen net zoveel plezier van z'n mini beleeft als dat ik doe (maar dat niveau ga je niet halen!)Enjoy!

Vanochtend de hele weg nog open gereden naar mijn werk in Leverkusen 120 verderop

En reken maar dat ik geniet als ik de Blauwe eens uit kan laten

- Senna Da Silva
- Be Mini
Bericht
Hey Marcel,
Top man
en van harte gefeliciteerd en nu op naar de 200.000 open km.

Top man

en van harte gefeliciteerd en nu op naar de 200.000 open km.

Met vriendelijke groet ; Senna Da Silva
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Zo mag ik het horen, Berthil. Het plezier is onmeetbaar maar ik denk mini, doe mini, eet mini, slaap mini, rijd mini en werk mini. Dus ik win

Gr, Marcel
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, goed bezig Marcel!

De gemiddelde cabriorijder in Nederland rijdt in 100.000 km een paar keer open, jij doet het precies andersom.De teller staat op iets meer omdat a) ik de auto tweedehands kocht en omdat ik een paar keer dicht heb moeten rijden.

Onze sponsors