Grondplaat sierafdekking grill

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
eyecatcher
One wheel wonder
One wheel wonder

Grondplaat sierafdekking grill

28 nov 2011, 22:28

Hallo,

Onlangs op Ebay een facelift chromen grill voor mijn MINI R50 gekocht. Echter na levering blijkt dat álle 11 de bevestigingspunten zijn afgebroken. De moertjes kun je hier dus niet meer op bevestigen. :cry: Nu zag ik dat de zwarte grondplaat aan de achterkant te vervangen is, heeft iemand toevallig deze nog ergens liggen en te koop? Of weet iemand of het mogelijk is om de grill ook zonder die 11 moertjes te installeren? Bvd! Groet
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 nov 2011, 22:43

haha grappig, ik heb hetzelfde probleem, vorige eigenaar heeft de grill er zonder beleid vanaf gesloopt en mijn grondplaat is ook nutteloos geworden, ik heb een nieuwe besteld bij BMW, Kostte me 40 euro....
hem repareren valt niet mee, dat heb ik ondervonden.
eyecatcher
One wheel wonder
One wheel wonder

29 nov 2011, 13:11

is het vervangen/repareren wel mogelijk? en zeg je dat ik beter een andere grill kan zoeken?
koosie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 nov 2011, 17:30

Het repareren is mogelijk, ik was zelf al in de weer gegaan met het uitboren waar de bevestigingspunten zaten, gewoon boutjes met ringetjes en dan een moertje erop,
Leek mij later toch niet meer zo een goed plan ivm lostrillen etc.
Ik weet niet wat voor grille je er nu op heb zitten? je zou natuurlijk als je ongeveer de zelfde grille hebt, met de lamellen zegmaar,
Gewoon de grondplaat kunnen laten zitten op je motorkap
En gewoon alleen het meegespoten gedeelte en chrome gedeelte eraf kunnen klikken,
en die je op ebay hebt gekocht ook losmaken van de grondplaat
en die dan gewoon op je goede grondplaat klikken..
eyecatcher
One wheel wonder
One wheel wonder

29 nov 2011, 22:29

Heb momenteel een pre facelift grill met 4 lamellen dus de grondplaat is helaas verschillend. Belachelijk eigenlijk dat die grondplaat duurder is dan het chromen gedeelte wat erover zit :/ kan helaas nog niks op mp en ebay vinden. Denk dat ik hem anders toch maar ga erugsturen. Het zelf monteren van boutjes etc lijkt me niet zo handig. Indien iemand kan helpen hoor ik het natuurlijk graag

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”