Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
gefeliciteerd gozer!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Hey Marcel gefeliciteerd.
Ik heb je dak in al die jaren ook alleen nog maar s'nachts gezien.
Dan slaapt het baasje en zitten de kippen onder hun dekje.
Op naar het volgende record.
Binnenkort nog een feesie van een MINI genieter.

Ik heb je dak in al die jaren ook alleen nog maar s'nachts gezien.
Dan slaapt het baasje en zitten de kippen onder hun dekje.

Op naar het volgende record.

Binnenkort nog een feesie van een MINI genieter.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Bedankt allemaal voor de "felicitaties". Het is o zo leuk , alhoewel het helemaal nergens over gaat. Nu ik deze mijlpaal gehaald heb, moet ik wel weer terugdenken aan al die keren dat ik dacht "waar ben ik mee bezig". In de slagregen over de snelweg, altijd kouwe handjes van oktober tot maart, sneeuw scheppen van de achterbank, met 3 truien aan de NewMINIclub nachtrit rijden en de Leidschendam tunnel uit komen rijden en een volle hagelbui meepakken (AU!).
Op naar de 250.000 kilometer open! Enjoy!

Op naar de 250.000 kilometer open! Enjoy!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Om de 100K nog even te vieren, vandaag een nieuwe mattenset gescoord. Straks even "installeren" , foto volgt vanavond ! 

Gr, Marcel
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Deze heb ik wel eens bij een MiniSevenclub-rit gezien. Er zit een chronopakket in. Hij reed in die tijd in het oosten des lands.
Maar goed, even de matten-foto van de camera naar de PC toveren... Lastig, computers...
wordt :Ivo schreef: ... kwam nog een andere Black Eye Purple Cooper S Cabrio tegen.
Ivo schreef: ... kwam nog DE andere Black Eye Purple Cooper S Cabrio tegen.

Deze heb ik wel eens bij een MiniSevenclub-rit gezien. Er zit een chronopakket in. Hij reed in die tijd in het oosten des lands.
Maar goed, even de matten-foto van de camera naar de PC toveren... Lastig, computers...

Gr, Marcel
- vin10
- Be Mini
Bericht
Hahaha
zijn er foto's van ?

Toch
Grtz

Alleen de tekst lezen doet me dubbel plooien van het lachenMarcel Always Open schreef: sneeuw scheppen van de achterbank, met 3 truien aan de NewMINIclub nachtrit rijden en de Leidschendam tunnel uit komen rijden en een volle hagelbui meepakken (AU!).

Toch

Grtz
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hè he , eindelijk de foto online. Nieuwe matten set !

Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Onze sponsors