JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha ik denk dat t financieel toch verantwoordelijker is als ik niet ga poetsen, en dus ook geen jaar langer er over ga doen... 

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ben benieuwd naar de reclame!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik krijg binnenkort de uiteindelijke gegevens met tijdstip etc. Heb al wel gevraagd of ik foto's mag maken en dat was geen probleem. Dus die zullen er zeker komen.
Moet nog wel even vragen met welke velgen ik kan komen, aangezien ik de wintervelgen er eigenlijk wel onder wil.

Ik krijg binnenkort de uiteindelijke gegevens met tijdstip etc. Heb al wel gevraagd of ik foto's mag maken en dat was geen probleem. Dus die zullen er zeker komen.
Moet nog wel even vragen met welke velgen ik kan komen, aangezien ik de wintervelgen er eigenlijk wel onder wil.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gaaf man!! gefeliciteerd!!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu aan het reclamebureau overlaten welke velgen er onder gaan komen, de foto die ze gekregen hadden was van de middag dat tie verlaagd is. Daarna zijn de spacers er nog op gemonteerd en een paar andere scuttles.
Al met al niet van die grote veranderingen, maar de Mini wil natuurlijk met de mooiste set-up in beeld komen
Al met al niet van die grote veranderingen, maar de Mini wil natuurlijk met de mooiste set-up in beeld komen

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaaf man!! 
t is echt een mooie CR cooper dit!!

Heel nette winterset ook zo
jaloers 
ben benieuwd naar wat t allemaal gaat worden man!!

t is echt een mooie CR cooper dit!!

Heel nette winterset ook zo

ben benieuwd naar wat t allemaal gaat worden man!!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gisteren en vandaag aan het wassen, poetsen en schoonmaken geslagen om morgen een beetje goed voor de dag te komen met de Mini bij de opnames. Nu schijnt het weer moorgen niet echt mee te gaan zitten, dus wie weet al de noeste arbeid voor niets geweest.
Paar
(SLR vergeten, dus met de phone moeten nemen)

Vandaag ook de allerlaatste info binnen gekregen, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden morgenochtend. Wel 06.00 uur al op pad
Paar

Vandaag ook de allerlaatste info binnen gekregen, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden morgenochtend. Wel 06.00 uur al op pad

Onze sponsors