Jaja, rustig aan. Het was weer eens zeikerig bedoeld op je opmerking tegen BlonTHans schreef:@kaj, die compressordrukmeter is gewoon leuk.. die gaat een beetje op en neer, oliedruk en temperatuurmeter is wel belangrijk..

Jaja, rustig aan. Het was weer eens zeikerig bedoeld op je opmerking tegen BlonTHans schreef:@kaj, die compressordrukmeter is gewoon leuk.. die gaat een beetje op en neer, oliedruk en temperatuurmeter is wel belangrijk..
Doet u mij de jouwe dan maar alvast!Blont-007 schreef:Netjes gedaan hoor, ziet er mooi uit.![]()
Ik heb ook van die metertjes maar kijk er eigenlijk nooit naar.
In het Chronopack zitten deze meters ookMini Poeper schreef:Zeker met dit weer en buitentemperaturen zou ik een olie temperatuurmeter willen hebben!Blont-007 schreef:![]()
NB: Het is wel makkelijk nu om er mijn pepermuntjes tegen aan te leggen.
FastBunny schreef:In het Chronopack zitten deze meters ook![]()
Zijn wel wat duurder denk ik maar qua montage is het weer een stuk eenvoudiger.. al moet denk ik dan wel je km stand geprogrammeerd worden in de nieuwe tellers maar goed![]()
Dat chronopack vind ik dus echt heel leijk. Staat voor geen meter die meters in die ronde klok. Echt zonde, daar MOET gewoon de snelheidsmeter.FastBunny schreef:In het Chronopack zitten deze meters ook![]()
Zijn wel wat duurder denk ik maar qua montage is het weer een stuk eenvoudiger.. al moet denk ik dan wel je km stand geprogrammeerd worden in de nieuwe tellers maar goed![]()
Onze sponsors