Indi's Cooper S R56 - verkocht
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar toch, ik wou dat ik de keuze had :-D
Wel een serieus verschil tussen beide wagens.. Een Z4M heb je voor de helft van het budget van een E92 M3 maar heeft dan ook meer budget nodig om evenwaardig op circuit te zijn waarschijnlijk..Indi schreef:De MINI blijft, als mijn daily...GeoBem007 schreef:Wat gaat er dan gebeuren met de MINI als ie niet meer op circuit komt?
En wat is de vervanger?
Onze BMW Cabrio staat momenteel te koop en wordt vervangen door een Z4M coupé of E92 M3.
- Indi
- Enthousiast
Bericht
De Z4M coupé staat hier al lang op het verlanglijstje, en wegens waardevast een goede investering. Nadeel: het is een 2-zitter.
De E92 M3 is super met de M-DKG, en is een 4 zit, maar heeft als nadelen dat ie duurder is, een hoog verbruik heeft en eigenlijk dezelfde carrosserievorm heeft als de cabrio waar we al bijna 4 jaar mee rondrijden.
De 1M is ook overwogen geweest, maar mijn vrouw vindt die niet zo mooi..
En zelfs een Renault Mégane RS Trophy maakt kans, als meest rationele keuze omwille van fiscaal voordelig in lichte vracht uitvoering...
Wordt vervolgd!
GeoBem007 schreef: Wel een serieus verschil tussen beide wagens.. Een Z4M heb je voor de helft van het budget van een E92 M3 maar heeft dan ook meer budget nodig om evenwaardig op circuit te zijn waarschijnlijk..
Ja, het is een moeilijke keuze.Fred schreef:Waarom niet voor een 1M gaan dan? Ligt beetje tussen beide imo, en is praktischer dan een Z4
De Z4M coupé staat hier al lang op het verlanglijstje, en wegens waardevast een goede investering. Nadeel: het is een 2-zitter.
De E92 M3 is super met de M-DKG, en is een 4 zit, maar heeft als nadelen dat ie duurder is, een hoog verbruik heeft en eigenlijk dezelfde carrosserievorm heeft als de cabrio waar we al bijna 4 jaar mee rondrijden.
De 1M is ook overwogen geweest, maar mijn vrouw vindt die niet zo mooi..

En zelfs een Renault Mégane RS Trophy maakt kans, als meest rationele keuze omwille van fiscaal voordelig in lichte vracht uitvoering...
Wordt vervolgd!

Geen MINI meer... Renault Megane RS 265..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors