thx! die bedoelde ik de countryman! hahaha
nee ik heb alleen de filters moeten betalen 60 euro
o ja, en ik heb de koplampjes moeten vervangen 40 euro
tja een auto kost nou eenmaal geld...
het valt mij nog mee, want volgens mij kostte die hele airco reiniging ook genoeg, de mini is naar een speciaal bedrijf hiervoor geweest.... de bacterien zijn zelfs van de leidingen afgehaald..... een duur geintje als je het mij vraagt, maar die kosten waren voor BMW
MINI Silver ONE
- anne12345
- Mod virus alert!
Bericht
hoiii allemaal,
hier ben ik weer een keer!
er is inmiddels weer genoeg gebeurd met mijn mini helaas!!
hij staat nu voor de 2de keer in 1 week bij de garage.....ik krijg elke keer wel leuke leenmini's mee dat is leuk maar de mooiste is toch wel mijn eigen mini en die is nu elke keer kapot!!
ik heb de mini nu vanaf 1 juli en ik heb er niet veel geluk mee gehad, nu geeft de mini elke keer motorstoring aan.
er zijn 4 bougies vervangen en 1 bougiekabel, maar nu geeft die weer een motorstoring aan....
het vermogen van de mini valt weg en je moet het gaspendaal in blijven trappen om de mini aan de praat te houden....
ik heb nog 1 maand garantie en ben nu dus best wel bang dat ik hierna weer dingen ermee krijg, mijn vertrouwen is een beetje weg wat betreft mijn mini maar ik ben er wel heel erg gek mee!!!
heeft iemand een idee wat het kan zijn??
hier ben ik weer een keer!
er is inmiddels weer genoeg gebeurd met mijn mini helaas!!
hij staat nu voor de 2de keer in 1 week bij de garage.....ik krijg elke keer wel leuke leenmini's mee dat is leuk maar de mooiste is toch wel mijn eigen mini en die is nu elke keer kapot!!
ik heb de mini nu vanaf 1 juli en ik heb er niet veel geluk mee gehad, nu geeft de mini elke keer motorstoring aan.
er zijn 4 bougies vervangen en 1 bougiekabel, maar nu geeft die weer een motorstoring aan....
het vermogen van de mini valt weg en je moet het gaspendaal in blijven trappen om de mini aan de praat te houden....
ik heb nog 1 maand garantie en ben nu dus best wel bang dat ik hierna weer dingen ermee krijg, mijn vertrouwen is een beetje weg wat betreft mijn mini maar ik ben er wel heel erg gek mee!!!
heeft iemand een idee wat het kan zijn??
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht

Alleen is dit boek voor een R56...
Succes met je problemen...
Ik heb zelf ook motor storing en leef helemaal met je mee.
Hmmm... Dat staat exact omschreven in het service boek. De luchmassameter oftewel Mass Air Flow sensor :het vermogen van de mini valt weg en je moet het gaspendaal in blijven trappen om de mini aan de praat te houden....

Alleen is dit boek voor een R56...
Succes met je problemen...
Ik heb zelf ook motor storing en leef helemaal met je mee.
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik d8 dat het ook een boekje was, maar het is een hardcover met 1058 pagina's die een cm of 5 dik is.....
Heb zelf ook fanatiek gegoogled & usenet & torrents afgezocht.....
Uiteindelijk maar gewoon besteld bij amazon: Mini Cooper (R55, R56, R57) Service Manual: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011: Cooper, Cooper S, John Cooper Works (Jsw), Including Clubman and Convertible
Whahahaaa, jij maakt grappen !!Robbee schreef:Hey Tycho, heb jij een R56 service manual ?
Doe es scannen en uppen

Ik d8 dat het ook een boekje was, maar het is een hardcover met 1058 pagina's die een cm of 5 dik is.....
Heb zelf ook fanatiek gegoogled & usenet & torrents afgezocht.....
Uiteindelijk maar gewoon besteld bij amazon: Mini Cooper (R55, R56, R57) Service Manual: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011: Cooper, Cooper S, John Cooper Works (Jsw), Including Clubman and Convertible
- anne12345
- Mod virus alert!
Bericht
mini is weer terug van de garage!!!
ze hebben alles motorisch vervangen wat maar nodig was, ook dingen die niet kapot waren.
om mij tegemoet te komen omdat ik al zo veel pech met de mini heb gehad!
hopelijk heb ik nou langer plezier van mijn minitje!!
weet iemand hoe ik de bijrijders stoel omhoog krijg??
ze hebben alles motorisch vervangen wat maar nodig was, ook dingen die niet kapot waren.
om mij tegemoet te komen omdat ik al zo veel pech met de mini heb gehad!
hopelijk heb ik nou langer plezier van mijn minitje!!
weet iemand hoe ik de bijrijders stoel omhoog krijg??
- anne12345
- Mod virus alert!
Bericht
ja hele goeie service!!!!!!
er zit geen hendel aan de bijrijdersstoel waarmee ik de hoogte in kan stellen dat zit wel aan de de chauffeurs kant....
betekent dit nu dat die stoel niet omhoog kan? dan is voor de bijrijder best laag zitten namelijk...
er zit geen hendel aan de bijrijdersstoel waarmee ik de hoogte in kan stellen dat zit wel aan de de chauffeurs kant....
betekent dit nu dat die stoel niet omhoog kan? dan is voor de bijrijder best laag zitten namelijk...
Onze sponsors