Your welcome!
Tip om de lijsten te bestellen.
Bovenste lijst zwart moet voor een Cooper D of Cooper S zijn (51130417135)
Onderste lijst zwart moet voor een Cooper of One (benzine zijn) MET JCW Aero pakket (51130417137)
Voor je betaald bij de dealer eerst ff uitproberen die onderste
MiniBen: PW Cooper D - Herprogrammatie: pics + grafiek pg 11
- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Foto's van de afwerking volgen dus nog
Oke thanks! Dat mail ik direct door naar de dealer!Neovo schreef:Your welcome!
Tip om de lijsten te bestellen.
Bovenste lijst zwart moet voor een Cooper D of Cooper S zijn (51130417135)
Onderste lijst zwart moet voor een Cooper of One (benzine zijn) MET JCW Aero pakket (51130417137)
Voor je betaald bij de dealer eerst ff uitproberen die onderste
Foto's van de afwerking volgen dus nog

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Eventjes gemist!!!
Prachtig!! Goed opgelet met het plaatsen van de verstralers?
En die wielen zijn super!
EDIT: Gezien je het Cooper S rooster hebt in combinatie met de gewone Cooper D bumpers ga je waarschijnlijk een stukje moeten afschuren van de onderste lijst. Er staat een goede Do It Yourself hier op de site
.
Prachtig!! Goed opgelet met het plaatsen van de verstralers?

En die wielen zijn super!
EDIT: Gezien je het Cooper S rooster hebt in combinatie met de gewone Cooper D bumpers ga je waarschijnlijk een stukje moeten afschuren van de onderste lijst. Er staat een goede Do It Yourself hier op de site

York - Power :: De Rode Raket

- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
Yorkie, bedankt man 
De dealer was even in de war mbt bestellingen. Ik heb nu de onderste lijst in mijn bezit, ga nog even wachten op de bovenste om aan de slag te gaan. Ik wist idd al dat ik een stuk zal moeten afschuren. Ik heb zo al even geprobeerd om die lijst te passen en die benedenhoeken lijken mij niet het grootste probleem
De stukjes om hem in te klikken zijn precies ook wat te groot... Wordt puzzelen denk ik
Neovo heeft mijn verstralers geplaatst, en heeft dit feilloos gedaan, ben er super tevreden mee, net als met de wielen van jbcola
Bedankt voor de tip ivm de DIY, ga die zeker eens bekijken, tzal nodig zijn

De dealer was even in de war mbt bestellingen. Ik heb nu de onderste lijst in mijn bezit, ga nog even wachten op de bovenste om aan de slag te gaan. Ik wist idd al dat ik een stuk zal moeten afschuren. Ik heb zo al even geprobeerd om die lijst te passen en die benedenhoeken lijken mij niet het grootste probleem

Neovo heeft mijn verstralers geplaatst, en heeft dit feilloos gedaan, ben er super tevreden mee, net als met de wielen van jbcola

Bedankt voor de tip ivm de DIY, ga die zeker eens bekijken, tzal nodig zijn

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
Oei.. Dat met die gaten is wel nogal vreemd
.
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=63&fg=95
Nummer 2 zonder 1 van de pakketten dus: 63120422704
Maar daar zitten je houders al bij.. Heeft de dealer dat los kunnen bestellen? En zoals anderen hier al zeiden, passen voor je het betaalde kon je doen al is dat nogal moeilijk want het past sowieso niet met die bogen
.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=63&fg=95
Nummer 2 zonder 1 van de pakketten dus: 63120422704
Maar daar zitten je houders al bij.. Heeft de dealer dat los kunnen bestellen? En zoals anderen hier al zeiden, passen voor je het betaalde kon je doen al is dat nogal moeilijk want het past sowieso niet met die bogen

- YorkPower
- Be Mini
Bericht

Voor zwart kom ik nog uit op dit nummer: 63130422706
Maar daar zitten dan wel weer de houders ook bij.. Die lijst voor de lampen los bestellen lijkt mij niet te lukken. Misschien kan de dealer dat wel..
Mijn nummers waren wel voor chroom, my badMiniBen schreef:Hierboven kan je zien welke nummers Neovo mij doorgaf. Dat was een ander nummer. Ik weet het op den duur ook niet meer.

Maar daar zitten dan wel weer de houders ook bij.. Die lijst voor de lampen los bestellen lijkt mij niet te lukken. Misschien kan de dealer dat wel..

- MiniBen
- 4 op een rij!
Bericht
De dealer kan daar naar eigen zeggen via een omweg aangeraken.. afwachtenYorkPower schreef:Mijn nummers waren wel voor chroom, my badMiniBen schreef:Hierboven kan je zien welke nummers Neovo mij doorgaf. Dat was een ander nummer. Ik weet het op den duur ook niet meer.

Onze sponsors