Goed dat je bij de dokter geweest bent!
Laat de auto heel goed nakijken! Een MINI is keihard aan de achterzijde, maar dit ziet er op de foto´s wel heel ernstig uit. Wellicht beter om ´m total loss te verklaren.
Mini Cooper D (Winter) updates
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Jee, wat is dit balen zeg. Ziet er niet prettig uit.
Succes met de afhandeling en hopelijk houd je er geen klachten aan over!
Succes met de afhandeling en hopelijk houd je er geen klachten aan over!

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zzoo dan...
das wel ff een pittig duwtje geweest joh
Hoop voor je dat je MINI niet al te erg beschdigd is, en gefixt kan worden... voor jou ook sterkte natuurlijk 

das wel ff een pittig duwtje geweest joh

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klote man, maar laat je goed onderzoeken. Mijn vrouw heeft bij een gelijkwaardige aanrijding een hele zware whiplash opgelopen en is nu volledig afgekeurd. In het begin leken haar klachten ook mee te vallen, maar dat werd al snel ernstiger. Uiteindelijk hebben we bijna 9 jaar strijd moeten voeren met de tegenpartij en het UWV, tot aan de Hoge Raad toe. Uiteindelijk hebben we die zaak gewonnen, maar je gezondheid krijg je er niet mee terug.
Nou wil ik het niet erger maken dan het is in jou geval, maar wat ik wil zeggen is dat je je medisch goed moet laten onderzoeken. Ook al lijkt het nu mee te vallen. Mocht er namelijk wel meer aan de hand zijn dan zal een tegenpartij altijd zeggen dat het niet ongevals gerelateerd is omdat de klachten pas later geconstateerd werden.
Succes man!
Nou wil ik het niet erger maken dan het is in jou geval, maar wat ik wil zeggen is dat je je medisch goed moet laten onderzoeken. Ook al lijkt het nu mee te vallen. Mocht er namelijk wel meer aan de hand zijn dan zal een tegenpartij altijd zeggen dat het niet ongevals gerelateerd is omdat de klachten pas later geconstateerd werden.
Succes man!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
de auto is nog altijd binnen in de garage. hij word dus hersteld.
maar kheb ondertussen al bullet spoke velgen gekocht voor de volgende winter.
kzou ze wel graag in een ander kleur doen. iets flashy, en de spiegelkappen dan in hetzelfde kleur
maar kzou het liefst zelf doen. iemand tips?
-zandstralen of schuren? en zo wat van die info

maar kheb ondertussen al bullet spoke velgen gekocht voor de volgende winter.
kzou ze wel graag in een ander kleur doen. iets flashy, en de spiegelkappen dan in hetzelfde kleur

maar kzou het liefst zelf doen. iemand tips?
-zandstralen of schuren? en zo wat van die info

- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
het is nu toch al een tijdje geleden dat ik hier nog iets gepost heb, en aangezien de wagen al ruime tijd hersteld is, heb ik toch ook al weer wat updates doorgevoerd.
ik heb in de eerste plaats het vermogen wat omhoog gedaan naar 141pk. dit is gebeurd bij br-performance, waar ik zie dat jullie op 18 december heen gaan. ben er zeer tevreden over.
ten 2de hebben we een k&n luchtfilter geplaatst.
op 3 zijn de wintervelgen gespoten en geplaatst sinds vandaag, net zoals de spiegelkapjes. maarja wat zijn we zonder foto's hé.
Dus hier komen ze ;-)

ik heb in de eerste plaats het vermogen wat omhoog gedaan naar 141pk. dit is gebeurd bij br-performance, waar ik zie dat jullie op 18 december heen gaan. ben er zeer tevreden over.
ten 2de hebben we een k&n luchtfilter geplaatst.
op 3 zijn de wintervelgen gespoten en geplaatst sinds vandaag, net zoals de spiegelkapjes. maarja wat zijn we zonder foto's hé.
Dus hier komen ze ;-)

- lombardi
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors