als ik ze niet in de juiste kleur kan vinden zou ik dan idd gewoon doen. Er zijn er hier meer die dat doen.
Wel heule dikke wielen. Zo te zien passen de JCW Brembo's er ook nog prima achter.
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mocht je een adresje nodig hebben, ik weet er inmiddels eentje die én snel verzend en erg goedkoop is. (Goedkoper dan ik ze in NL heb gevonden in ieder geval)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als jullie me op Twitter zouden volgen, hadden jullie dit allang geweten natuurlijk. Ik ben niet heel erg van het facebooken namelijk 
Vanmiddag snel-snel op de oprit

Vanmiddag snel-snel op de oprit

- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank en dank!
Het is nèt niet de velg die ik het mooist vind (van BBS dan), maar ben er niet bepaald ongelukkig mee
Ze zijn wat breder (7.5J ipv 7J) en steken sowieso al iets meer naar buiten door de lagere ET-waarde 
Het is nèt niet de velg die ik het mooist vind (van BBS dan), maar ben er niet bepaald ongelukkig mee

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Staat er mooi bij kerel!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Twee vragen:
1. Ik wil graag een carkit inbouwen (Parrot MKi9000), maar weet niet of ik de "Unika" module nu wel of niet nodig heb en die ISO stekkers. Kan iemand dat voor me bevestigen of ontkrachten?
2. Ik wil binnenkort de olie verversen, heb het filter al in huis (en de fumoto zit al in het winkelmandje). Maar na het lezen van de laatste pagina's van de thread van Franklyn.. Welke olie wordt aangeraden? 5W30 heb ik tot nu toe telkens gebruikt, maar in de bewuste thread staat juist 10W60. Wat denken jullie?
Oh en mijn ruitenwisser heeft maar twee standen zo lijkt het: interval of 'gewoon', ik ben een standje 'snel' gewend, maar die lijk ik niet te hebben. Is dat normaal?
1. Ik wil graag een carkit inbouwen (Parrot MKi9000), maar weet niet of ik de "Unika" module nu wel of niet nodig heb en die ISO stekkers. Kan iemand dat voor me bevestigen of ontkrachten?
2. Ik wil binnenkort de olie verversen, heb het filter al in huis (en de fumoto zit al in het winkelmandje). Maar na het lezen van de laatste pagina's van de thread van Franklyn.. Welke olie wordt aangeraden? 5W30 heb ik tot nu toe telkens gebruikt, maar in de bewuste thread staat juist 10W60. Wat denken jullie?
Oh en mijn ruitenwisser heeft maar twee standen zo lijkt het: interval of 'gewoon', ik ben een standje 'snel' gewend, maar die lijk ik niet te hebben. Is dat normaal?
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
De vraag is een beetje hoe lang ik dat volhoud natuurlijk. 
De inlaat blijft, het spruitstuk is al vervangen, ik denk dat ik wel iets ga doen aan de verbinding van de spruit naar de achterdempers. Kleinere pulley zie ik niet gebeuren, maar een remap zit er wel in denk ik. (Ik zie een tripje naar 1320 wel zitten
)

De inlaat blijft, het spruitstuk is al vervangen, ik denk dat ik wel iets ga doen aan de verbinding van de spruit naar de achterdempers. Kleinere pulley zie ik niet gebeuren, maar een remap zit er wel in denk ik. (Ik zie een tripje naar 1320 wel zitten

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dibs voor de passagiersstoel!Floor-is schreef:De vraag is een beetje hoe lang ik dat volhoud natuurlijk.
De inlaat blijft, het spruitstuk is al vervangen, ik denk dat ik wel iets ga doen aan de verbinding van de spruit naar de achterdempers. Kleinere pulley zie ik niet gebeuren, maar een remap zit er wel in denk ik. (Ik zie een tripje naar 1320 wel zitten)
Onze sponsors