Gasten zien dat toch niet
P5ycH0's R56 AB fJCW
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik neem het zekere voor het onzekere...
Zien niet nee, maar horen wel. Ook is er in de computer de 2e lambda sensor uitgeschaleld...speedy schreef:Als het niet aan de downpipe ligt dan had ik die er echt niet tussen uit gehaald ...
Gasten zien dat toch niet
Ik neem het zekere voor het onzekere...
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
man man man, wat een gedoe Tycho
mag nou wel een keer voorbij zijn zeg.. dit haalt de lol er wel een beetje uit...
mag nou wel een keer voorbij zijn zeg.. dit haalt de lol er wel een beetje uit...
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- GreyCooperS
- Forum Junky
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Vooralsnog rijd ie nog goed, en lijkt alles toch goed vast te zitten.
Fingers crossed ....
Losgelaten... Inmiddels ziet ie weer op z'n plek (zelf weer met inbus vastgedraaid), maar het is erg vreemd allemaal. Het draaiknopje heeft veel beschadigingen, en als je goed kijkt de camberplaten ook... Heb Coen er vanmiddag even live naar laten kijken.ducks schreef:Afgebroken of gewoon opnieuw vast zetten? Zit imbusje aan de zijkant namelijk.
Vooralsnog rijd ie nog goed, en lijkt alles toch goed vast te zitten.
Fingers crossed ....
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
Of ligt het aan het uitschakelen van de lambda?
heeft de downpipe dat dan toch veroorzaakt?P5ycH0 schreef:Originele downpipe zit er weer onder...
De storing is nu ook we en is tot nu toe niet teruggekomen..
.
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Dit was m'n 3e motorstoring al sinds ik de JCW heb. Eigenlijk verwacht ik dat de storing nog terugkomt..
Ghisbert vertelde me dat de MAF die er bij mij inzit eigenlijk alleen in de LCI versie zit.
Ook vertelde hij me dat er mensen zijn geweest met een LCI die storingen kregen omdat ze niet de originele slang tussen de IC & de turbo hadden. (De originele slang is meer dan alleen een slang ...).
Nu kun je daaruit afleiden dat mijn nieuw geplaatste motor er eentje is die voor een LCI bedoeld is, en dat het probleem wellicht in die slang zit...
Anyway, het is wachten op de volgende storing en dan laten fixen door de dealer.
Meh... Kan me niet voorstellen dat het de downpipe was...Woosh! schreef:heeft de downpipe dat dan toch veroorzaakt?P5ycH0 schreef:Originele downpipe zit er weer onder...
De storing is nu ook we en is tot nu toe niet teruggekomen..
.
Dit was m'n 3e motorstoring al sinds ik de JCW heb. Eigenlijk verwacht ik dat de storing nog terugkomt..
Ghisbert vertelde me dat de MAF die er bij mij inzit eigenlijk alleen in de LCI versie zit.
Ook vertelde hij me dat er mensen zijn geweest met een LCI die storingen kregen omdat ze niet de originele slang tussen de IC & de turbo hadden. (De originele slang is meer dan alleen een slang ...).
Nu kun je daaruit afleiden dat mijn nieuw geplaatste motor er eentje is die voor een LCI bedoeld is, en dat het probleem wellicht in die slang zit...
Anyway, het is wachten op de volgende storing en dan laten fixen door de dealer.
- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
zucht... wat een gedoe man..
als het er werkelijk aan ligt dat jij een LCI blok hebt gekregen (wat ik me haast niet kan voorstellen, want dat doen ze normaal gesproken niet), dan heb je dus kans dat je continue dit soort meldingen gaat krijgen?
misschien even aankaarten bij VP...
als het er werkelijk aan ligt dat jij een LCI blok hebt gekregen (wat ik me haast niet kan voorstellen, want dat doen ze normaal gesproken niet), dan heb je dus kans dat je continue dit soort meldingen gaat krijgen?
misschien even aankaarten bij VP...
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:

Bericht
trouwens.. het LCI blok is toch helemaal niet anders als die van de pre?
voor de JCW althans..
dat zou dus betekenen dat ze er enkel wat minimale aanpassingen op hebben gedaan (zoals die MAF en slang etc..)
voor de JCW althans..
dat zou dus betekenen dat ze er enkel wat minimale aanpassingen op hebben gedaan (zoals die MAF en slang etc..)
The exes:
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors