jammer, had er graag eens bijgeweest, maar ik maak er een daguitstap antwerpen van met savonds Coldplay in het sportpaleis. jammer
ik ben er deze zomer geweest om mijn 1.6 te chippen, van 107pk naar 141pk, ben er heel tevreden mee. wat vergissen mensen zich toch veel aan de lichten, met het is MAAR een mini
Voor degenen die kans willen maken op de chiptuning of rollenbanksessie, stuur mij even een pm (zet daarin ook even of het alleen de rollenbank is, alleen de chiptuning of beide). Dan gaan jullie mee in de prijsvraag/loterij.
Voor de goede orde, je kunt alleen winnen als je 18 december ook daadwerkelijk aanwezig bent!
Even voor mijn duidelijkheid..
Je kan de kosten van je rollenbankmoment terug winnen of win je een plek op de rollenbank die dag?
Ik zit nog een beetje te twijfelen.. ik ben dr ovb.. ALS ik kom dan wil ik meedoen voor een rollenbankmeting stiekem wel benieuwd hoeveel raspaarden op stal zijn na bijna 2ton
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie