hierbij weer eens een update
ten eerste heb ik mijn eigen Avatar! echt super

Auto is intussen uitgewogen en uitgelijnd, auto stuurt nu echt ontzettend strak het was zeker nodig!
(kan eventueel nog wel de uitweegtekening met hoogtes posten bij interesse)
Intussen zijn de Spokes die ik van Sander heb gekocht ook klaar voor de winter, heb mooie Toyo Snow proxes gekocht, en deze zijn gemonteerd en uitgebalanceerd door mijn handige buurjongen! (goed bezig!)
En als de temperatuur nog even meer naar het nulpunt daalt zullen deze plaats nemen onder mijn auto, en gaan de R95 wieltjes lekker rustig in winterslaap.
Ook heb ik weer wat plannen gesmeed om toe te passen op mijn race-wagentje,
Ik wil graag camberlinks achter. Ben geschrokken hoeveel dat kost, deze ga ik waarschijnlijk zelf fabriceren met mijn schoonvader, die is metaal bewerker dus dat gaat helemaal goed komen.
Ze worden ongeveer hetzelfde als die M7 aanbied, alleen kost het niet zo veel!
Daarna word m'n auto weer afgesteld en uitgelijnd natuurlijk

Ook had ik laatst last van een ratel uit m'n blok na een koude start. Na een herstart was het weer weg. Heb dit intussen 3x gehad. En ik ben bang dat dit mijn kettingspanner is die niet helemaal lekker meer is, Deze word vrijdag as. Vervangen.
ook gaat er een nieuwe Stuurstang en stuurkogel op, omdat mijn stuurkogel gewoon vastgeroest is en met geen mogelijk heid meer los te krijgen is! (onder het mom van. Het wiel is er toch al en als hij dan toch zo lekker bezig is vernieuw dat ook maar) en hij gaat meteen voor de APK, zijn we daar ook maar weer een jaartje vanaf!

dit was mijn update! Ik zal binnekort foto’s posten als ik ga beginnen aan de camberlinks!