Ik wil me graag even voorstellen. 6 jaar geleden kocht ik mijn eerste Mini en vanaf dat moment was ik verliefd op Mini.
Ik gaf de Mini zelfs een naam (Tatanka) Hoe gek kan je worden op een auto zul je zeggen, nou best aardig dus
Vandaag heb ik Tatanka verkocht omdat 6 jaar trouwe dienst en een leeftijd van 9 jaar voor mij prima was om een nieuwe stap te zetten.
Vandaag heb ik daarom een nieuwe Mini gekocht, althans hij is bijna 1 jaar oud en stond te koop bij Ekris Utrecht.
Aanstaande zaterdag kan ik de auto ophalen en ik kan echt niet wachten. De naam van de auto was al meteen bekend na de eerste proefrit; Brutus
Volgens opgave Ekris Utrecht betreft het hier een originele Mini Cooper S Laurel Sport Edition (65 van gemaakt in Nederland).
Uiteindelijk is het gewoon een Cooper S met een leuk pakket erop dat je ook allemaal los kunt bestellen maar dan ben je wel wat duurder uit. Kortom hij is na te maken dus echt uniek is 'ie nou ook weer niet.
Maar wat doet dat er toe, ik ben er super blij mee en heb er waanzinnig veel zin in.
Verder kijk ik er naar uit om een keer mee te doen met een Mini optocht met jullie, kan niet wachten.
Tot dan !
Oh ja en verder ben ik makelaar (zie RVLmakelaars.nl) in het dagelijks leven dus als je nog op zoek bent of je wilt verkopen in Utrecht en directe omgeving dan kan ik je wel Mini korting geven
Groet Egon Rosenberg