Het-Algemene-MINI-Killer-Roundup-Topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

26 apr 2010, 23:32

MINI still rulez!!!! :mrgreen: :D >)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
MaVaEe
Koeien-teller

27 apr 2010, 09:09

mushrop schreef:beetje een A1/DS3/Polo-mix.....

beetje gek ding naar mijn mening.. :s
Je vergeet de Punto nog! :mrgreen:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2010, 12:37

verrek , je hebt gelijk.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2011, 21:42

Cooper S killer?

Even een kick

Edit, net bekeken:
Dat ding ziet er niet uit! :lol:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2011, 22:40

Hmm, ik vind het wel een leuk bakkie (net als de gewone DS3), maar voor de 35k die deze auto moet kosten kan je toch ook een hele leuke Cooper S kopen en dan zou de keuze wat mij betreft niet moeilijk zijn. 8)
Afbeelding
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jan 2011, 23:06

Aan de ene kant is ie wel leuk maar aan de andere kant, het is het net niet.

En een cooper s killer, geloof ik ook niet.
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!

17 jan 2011, 09:41

Opzich is dit best een leuke auto, maar hij kan netzoals de audi A1 niet tippen aan de Mini. Als je over 10 jaar mini zegt, dan weet iedereen wat voor auto dat is. Ik denk dat dat bij die DS3 wel anders zal zijn.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 jan 2011, 10:12

Vind het ook wel een gaaf ding om te zien, maar zelfs duurder dan een Cooper S. Dus dan wist ik het wel.

Maar DS3 is wel een leuk bakkie, vind alleen die dagrijverlichting er werkelijk niet uitzien.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
YorkPower
Be Mini
Be Mini

08 dec 2011, 20:53

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Deze ziet er nu toch ook echt wel een pak mannelijker uit. En persoonlijk vind ik deze echt wel goed geslaagd!
Alleen de voorkant is me iets te lief.. niet echt uitdagend.. :)
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

08 dec 2011, 21:01

Heb die vernieuwde Beetle op de IAA Frankfurt gezien en er even ingezeten. Moet zeggen dat het een hele goede stap van VW is ... Met die nieuwe beetle en de VW Up! gaan ze hoge ogen gooien volgens mij.

Maar het is geen mini. :wink:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 dec 2011, 21:29

Ik zal mijn Peugeot maar niet laten zien..... :-)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
quang
4 op een rij!
4 op een rij!

08 dec 2011, 22:31

Volgens mij komt er geen auto in de buurt van de Mini in deze categorie.
Door het onderstel, de wegligging en de looks (wat het uniek maakt), heb je zoveel plezier dat er geen auto in deze klasse dat kan evenaren.

De A1 onderstel is gebaseerd op het onderstel van de VW polo. de onderstel van die bak is dus burgelijk en saai.
YorkPower
Be Mini
Be Mini

08 dec 2011, 22:37

quang schreef:
De A1 onderstel is gebaseerd op het onderstel van de VW polo. de onderstel van die bak is dus burgelijk en saai.
Ik weet nog veel meer dingen om te zeggen over een A1 :D En er zit niet zo veel positiefs bij.. Zoals elke Audi is de A1 gewoon saai en zeer erg inspiratieloos. Ja je kan er een sportpakketje opzetten enzo maar rijd eens met 10 audi's achter elkaar.. Geen man die zijn hoofd keert.. Als je dat met MINI doet kijkt iedereen :D BMW is wel dezelfde toer op aan het gaan door de 3 en de 5 zo hard te laten lijken op elkaar.. Die BMW i3. Dat lijkt mij nog wat worden :D
York - Power :: De Rode Raket
Afbeelding
Afbeelding
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 dec 2011, 22:44

Ik vind de BMW 1-serie er al niet uitzien met die belachelijk langen motorkap en de 3-serie gaat precies dezelfde lelijke kant op.

't Is dat we een andere auto nodig hadden in verband met kofferruimte, maar anders had ik nog steeds mijn MINI gehad en wat reed dat ding toch lekker, zeg.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 dec 2011, 11:19

quang schreef:Volgens mij komt er geen auto in de buurt van de Mini in deze categorie.
Door het onderstel, de wegligging en de looks (wat het uniek maakt), heb je zoveel plezier dat er geen auto in deze klasse dat kan evenaren.
Looks zijn natuurlijk een subjectief gegeven. Wat de ene mooi vindt, vindt de ander lelijk. Voor wat betreft onderstel, wegligging en funfactor zijn er volgens mij wel een aantal alternatieven voor een S/Works die akelig dicht in de buurt komen. Een Citroen DS3 Racing bijvoorbeeld, misschien iets minder scherp maar minstens zoveel fun. De Renault Clio RS is misschien nog wel scherper, of in ieder geval meer hardcore sportief. Of een Alfa Mito QV met z'n actieve onderstel als USP. Al met al komt er steeds meer keuze voor mensen die liever niet voor doorsnee gaan.

Terug naar “Kletshoek”