Het-Algemene-MINI-Killer-Roundup-Topic
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
een fake photoshop?
frankie schreef:wel jammer van die fake Photoshops ...
een fake photoshop?

Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 09 dec 2011, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
*zout in de wonden goooien doe*.... je ziet tegenwoordig toch wel erg veel Mini's en DS 3 op de weg. Hoezo niet doorsnee
?
Aan de andere kant best een compliment voor een auto die niet echt uitblinkt in handigheid, dat hij zo goed verkocht wordt.

Aan de andere kant best een compliment voor een auto die niet echt uitblinkt in handigheid, dat hij zo goed verkocht wordt.
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
- GreyCooperS
- Forum Junky
- ingridve
- Enthousiast
Bericht
nog een hele discussie gehad met iemand ,deze zat te twijfelen tussen een Mini en een citroen ds3,
de prijs was het zelfde zei hij..
hij heeft voor de citroen gekozen ,tja ieder zijn keuze he..
vind het een leuk wagentje hoor,maar niet te vergelijken met de enige echte MINI,,

de prijs was het zelfde zei hij..
hij heeft voor de citroen gekozen ,tja ieder zijn keuze he..
vind het een leuk wagentje hoor,maar niet te vergelijken met de enige echte MINI,,

- YorkPower
- Be Mini
Bericht
I love MINI!
Daarnet een uur lang stapvoets met een peugeot 206+ file gereden..
Ik stap over in de MINI en dan merk je echt hoe kort die koppelingspedaal is, hoe snedig die stuurt en hoe goed de gasrespons is!
MINI is gewoon echt een fun wagen.. No more, no less.
Love it or hate it

Ik stap over in de MINI en dan merk je echt hoe kort die koppelingspedaal is, hoe snedig die stuurt en hoe goed de gasrespons is!
MINI is gewoon echt een fun wagen.. No more, no less.
Love it or hate it

York - Power :: De Rode Raket

Onze sponsors