Yakko Cooper S R56 | GAAT WEG!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tip: Tankje los maken en ff met stuk touw beetje uit de weg vast binden. Kom je er een stuk makkelijker bij.Yakkoox schreef:Aan de dumpvalve was ik net begonnen, maar je kan er echt zo belachelijk moeilijk aan..speedy schreef:Wel lekker irritantdumpvalve ook erop zitten ?
Had het pdf bestand van op de site van beek afprint maar vlak voor m'n orginele 'valve' loopt een stalen leiding naar de turbo..(heeft dit te maken omdat het een 2011 model is?)
Dus krijg de orginele 'valve' niet losgezet, of ik moet iets met die stalen leiding.
Het zit me allemaal niet zo mee seg
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij en bij Froob was het geen probleem om er mee door te rijden.
Uiteindelijk heb ik de pijp er weer onder vandaan gehaald, en nu rij ik al 4 dagen zonder probs...
Maareh..... Misschien kunnen we ontdekken wat onze overeenkomsten zijn...
Heb je een 'JCW' of heb je een 'S'?
Als het goed is heb je het facelift model? (2011 is toch de LCI?)
Heb je de Beek temperatuur software aanpassing?
Gr,
T
P.s. Froobje heeft het probleem ook, maar hij heeft geen downpipe. Wel de Beek temp software.
'Erg' was het nou weer niet. Enkel heel vervelend. De motor lijkt in een soort veiligheids modus te lopen.Yakkoox schreef:Ben net onderweg naar huis, krijg ik ineens een melding Motorprobleem![]()
Heb het meteen opgezocht in de boek en het heeft te maken met de 'katalysator' dus met de de-cat downpipe..
Maandag maar meteen naar de garage rijden en laten uitlezen
Ik hoop dat het probleem niet erg is(zoals Psycho)
Heeft er nog iemand een probleem gehad hierdoor?
Bij mij en bij Froob was het geen probleem om er mee door te rijden.
Uiteindelijk heb ik de pijp er weer onder vandaan gehaald, en nu rij ik al 4 dagen zonder probs...
Maareh..... Misschien kunnen we ontdekken wat onze overeenkomsten zijn...
Heb je een 'JCW' of heb je een 'S'?
Als het goed is heb je het facelift model? (2011 is toch de LCI?)
Heb je de Beek temperatuur software aanpassing?
Gr,
T
P.s. Froobje heeft het probleem ook, maar hij heeft geen downpipe. Wel de Beek temp software.
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 09 dec 2011, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Olaf heb ik net nog gesproken, en hij weet het zo 1 2 3 ook niet..
Ik begin te vermoeden dat het probleem zich voordoet in combinatie met de nieuwe (LCI) motor.
We moesten eens rondsnuffelen op wat engelse fora. Wellicht dat we meer te weten komen...
Ik begin te vermoeden dat het probleem zich voordoet in combinatie met de nieuwe (LCI) motor.
We moesten eens rondsnuffelen op wat engelse fora. Wellicht dat we meer te weten komen...
Onze sponsors