Zo nou waarschijnlijk hoor ik het vandaag of morgen ze hebben mailtjuh naar BMW nl gedaan wat die voorschrijven.
Sjaak ik zie het wel hij heeft al 40.000km op 5 w 30 gelopen dus motorische is hij perfect alle waardes zijn goed we merken het
Ook deze reparatie was een elektronisch falen t.g.v de krukasontluchtingsventiel
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha.BMW nl geeft het dus echt op idd heel Appart i.i.g de ene dealer zegt dit en de anderen
dealer zegt dat .
Is en blijft heel Appart dat dezelfde.merkdealers.elke keer weer wat
anders zeggen....
Maar ja als troost van deze reparatie weer hoop ik dat me kop snel klaar isheb ik
Er dit jaar nog wat LOL van gehad
Meani schreef:Castrol Edge 10W60 heb ik er ook in. Zowel in de Mini als in de 350Z.
Haha.BMW nl geeft het dus echt op idd heel Appart i.i.g de ene dealer zegt dit en de anderen
dealer zegt dat .
Is en blijft heel Appart dat dezelfde.merkdealers.elke keer weer wat
anders zeggen....
Maar ja als troost van deze reparatie weer hoop ik dat me kop snel klaar isheb ik
Er dit jaar nog wat LOL van gehad

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Morgen me kleppen halen en nog wat voor sam dan maandag kleppen en vlakken dan komt het wel dicht bij 

- sam`spimpmini
- Be Mini
- Brutus
- Nieuwsgierig
Bericht
Hoi Franklyn, GP nummer 1309 dan heb jij de verkeerde GP gekocht, deze GP was voor mij bedoeld of ben jij toevallig ook
jarig op 13 september
Wat een mooie Mini zeg, mocht je die ooit willen verkopen, denk dan even aan dat nummer op je dak en aan wie er op die dag jarig is
jarig op 13 september

Wat een mooie Mini zeg, mocht je die ooit willen verkopen, denk dan even aan dat nummer op je dak en aan wie er op die dag jarig is

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dude kleppen
sam`spimpmini schreef:Het is bijna feest frenky
Dikke pkaas scooren en koppel
Mooi sam
Dude kleppen

- Ragnar