Jij hebt toch een sport cat? Dat is een ander verhaal namelijk.speedy schreef:Mijn software is nu weer standaard en heb ook geen melding .....
Destijds wel die lambdasonde laten uitschakelen en die zal wel nog steeds uitgeschakeld zijn want geen meldingen
Yakko Cooper S R56 | GAAT WEG!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Neovo
- Be Mini
Bericht
Je uitlaat flow is tenslotte geheel veranderd en is dus volkomen normaal die storing
En de dealer zal er niks kunnen aandoen, behallve een OEM DP terug plaatsen
Dat onderzoekje bij de dealer zal dus niet gratis zijn, maar dat wist je wss al.
Je kan 2 dingen doen, ofwel je OEM Downpipe terug zetten
Ofwel jou software laten aanpassen voor een De-cat pijp.
Mijn JCW had het niet met de Milltek DP maar wel met een De-cat DP
LCI motoren hebben er idd meer last van omdat hun Co² uitstoot een pak lager liggen dan de vorige modellen.
Daar valt het probleem
En de dealer zal er niks kunnen aandoen, behallve een OEM DP terug plaatsen
Dat onderzoekje bij de dealer zal dus niet gratis zijn, maar dat wist je wss al.
Je kan 2 dingen doen, ofwel je OEM Downpipe terug zetten
Ofwel jou software laten aanpassen voor een De-cat pijp.
Mijn JCW had het niet met de Milltek DP maar wel met een De-cat DP
LCI motoren hebben er idd meer last van omdat hun Co² uitstoot een pak lager liggen dan de vorige modellen.
Daar valt het probleem
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wilde de Alta lijn noemen maar toen bedacht ik me dat GregBem de Akra lijn misschien wel mag leveren...ducks schreef:x2. Als je nog lang wilt genieten van je auto doe dan de uitlaat. Maar doe dan geen Akrapovic. Neem gewoon een JCW uitlaat. Klinkt net zo lekker voor veel minder geld en nog OEM ook.

Onze sponsors