Ik ben Bram en kom uit België!
Zoals mijn nickname doet vermoeden rijd ik rond met een One D uit 2003. Een R50 dus!

I know that the Indi Blue was only available on the Cooper S between 2002 and 2004...and that Indi Blue was replaced by Hyper Blue in 2005...
Klopt niet voor Europa, wel voor USA volgens mij.MiniOneD schreef:Bedank voor de leuke reacties!
Weet er eigenlijk iemand een manier om de juiste kleur van mijn mini te weten te komen? Ik ben aan het twijfelen tussen Indi blue of Hyper blue? Staat dit ergens op de papieren, gecodeerd in het chassisnummer?
EDIT:
Dit gevonden op internet, klopt het?I know that the Indi Blue was only available on the Cooper S between 2002 and 2004...and that Indi Blue was replaced by Hyper Blue in 2005...
Waarom zou er haat moeten zijn? Iedereen rijdt hetzelfde merk (:MiniOneD schreef:Ok bedankt voor het antwoord! Dat weet ik ook weer! Leuk forum hier. Weinig gehaat en snelle reacties!
Ik heb al op andere forums gezeten, waar ook iedereen voor 1 merk was/is en daar werd het ene afgekraakt na het andere. Geen idee waaromjordi8 schreef:Waarom zou er haat moeten zijn? Iedereen rijdt hetzelfde merk (:MiniOneD schreef:Ok bedankt voor het antwoord! Dat weet ik ook weer! Leuk forum hier. Weinig gehaat en snelle reacties!
we love mini's! Every mini
Welkom bij de club!
Onze sponsors