Koosie's PS Mini Cooper S JCW, Grote update Pg 19!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
Laat de winter maar komen, koosie is er klaar voor! ik zag de sint nog bij de BMW! Nu weet ik wat hij daar deed 

- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afgelopen zondag een mooi ridje naar Belgie gehad,
MINI heeft zich goed gehouden, op de terugweg lekker doorgereden achter een bently aan ook toen geen enkel probleem
Gisteren nog even de auto nagekeken omdat hij sinds ik hem heb en hij in de kou heeft gestaan hij voor 1 of 2 minuten erg stotterde etc.
wat bleek, bij het lostrekken van de bougiedoppen het contact punt van de bobine Cylinder 3 helemaal roestig en geoxideerd was en ook licht beschadigt door slecht contact.
Deze netjes opgeschuurt en schoongemaakt en ingespoten met contact spray.
Vanmorgen in de kou liep de auto weer als een zonnetje! probleem opgelost.
Daarna nog even voor de zekerheid de mini van Blackflank nagekeken en ook bij hem roest op de contact punt van cylinder 3.
na wat googlen blijkt dat het veel vaker voorkomt. dus tip voor de Mede minigenoten: kijk de bobine ook eens na!
MINI heeft zich goed gehouden, op de terugweg lekker doorgereden achter een bently aan ook toen geen enkel probleem

Gisteren nog even de auto nagekeken omdat hij sinds ik hem heb en hij in de kou heeft gestaan hij voor 1 of 2 minuten erg stotterde etc.
wat bleek, bij het lostrekken van de bougiedoppen het contact punt van de bobine Cylinder 3 helemaal roestig en geoxideerd was en ook licht beschadigt door slecht contact.
Deze netjes opgeschuurt en schoongemaakt en ingespoten met contact spray.
Vanmorgen in de kou liep de auto weer als een zonnetje! probleem opgelost.
Daarna nog even voor de zekerheid de mini van Blackflank nagekeken en ook bij hem roest op de contact punt van cylinder 3.
na wat googlen blijkt dat het veel vaker voorkomt. dus tip voor de Mede minigenoten: kijk de bobine ook eens na!

- BlackFlank
- Mod virus alert!
Bericht
haha als iedereen met een originele bobine nou eens gaat kijken of de derde verroest is
leuk om een poll voor te starten.
ik ga morgen even vragen aan de mini-man op me stage of hij weet hoe het komt.

ik ga morgen even vragen aan de mini-man op me stage of hij weet hoe het komt.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlackFlank
- Mod virus alert!
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Onze sponsors