Shag's Pure Silver R53
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heel gaaf Sjaak!

heel gaaf Sjaak!
The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gisteren nog kweeg ik een PB van Shag dat hij twijfelde over de velgen opknappen. NOg geen dag later is er alweer wat besteld.
Shag, we hebben het over de gepolijste rand gehad. De bovenstaande foto is echt heel anders dan hoe R90 velgen er "standaard" uitzien volgens mij. Bij mij is het gewoon gespoten en als ik ze laat opknappen laat ik ze weer spuiten (of powdercoaten). Gepolijste rand vind ik wel mooi bij jouw zilveren mini.

Shag, we hebben het over de gepolijste rand gehad. De bovenstaande foto is echt heel anders dan hoe R90 velgen er "standaard" uitzien volgens mij. Bij mij is het gewoon gespoten en als ik ze laat opknappen laat ik ze weer spuiten (of powdercoaten). Gepolijste rand vind ik wel mooi bij jouw zilveren mini.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was gister links en rechts aan het uitzoeken wat de beste manier was om ze op te knappen idd en wist dat jij er mee bezig was/bent ook. Het kan snel gaan!
conclusie: randen polijsten en naderhand geen blanke laklaag erop aan brengen. 'nadeel' daarvan is dat ik ze dan goed vettig en schoon moet houden, maar dat zal geen probleem zijn, hou sowieso al m'n velgen aardig strak schoon, al zeg ik het zelf. Voordeel van géén blanke laklaag is dat de randen meer zullen glimmen.. pure silver+ dus!
Ik wil inderdaad de rand zoals op die foto, dus gepolijst.Marcel Always Open schreef:Gisteren nog kweeg ik een PB van Shag dat hij twijfelde over de velgen opknappen. NOg geen dag later is er alweer wat besteld.
Was gister links en rechts aan het uitzoeken wat de beste manier was om ze op te knappen idd en wist dat jij er mee bezig was/bent ook. Het kan snel gaan!

conclusie: randen polijsten en naderhand geen blanke laklaag erop aan brengen. 'nadeel' daarvan is dat ik ze dan goed vettig en schoon moet houden, maar dat zal geen probleem zijn, hou sowieso al m'n velgen aardig strak schoon, al zeg ik het zelf. Voordeel van géén blanke laklaag is dat de randen meer zullen glimmen.. pure silver+ dus!

Onze sponsors