Iemand enig idee vanaf welke leeftijd men een ticket nodig heeft?
Thanks
Tom.
MINI United 2012: Le Castellet, Fr. - Circuit Paul Ricard
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb iets gezien bij de FAQ... zal eens kijken
edit:
Are there discount prices for children?
Admission for children below 10 years of age is completely free. Please make sure to produce valid proof of age at the Event Registration onsite. Children above 10 years of age require full admission price.
edit:
Admission for children below 10 years of age is completely free. Please make sure to produce valid proof of age at the Event Registration onsite. Children above 10 years of age require full admission price.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wij vertrekken maandag pas en mogelijk trekken we dan ergens anders heen in Frankrijk voor de rest van de week
ik heb geopteerd om op woensdag te vertrekken, in de loop van donderdag aan te komen en vrijdag ochtend als eerste aan de poort te staanShag schreef:oja, wanneer vertrek in NL (ongeveer), aankomst hotel, vertrek hotel dan? donderdagavond, vrijdagochtend aankomen, zondagavond vertrekken ofzo?

wij vertrekken maandag pas en mogelijk trekken we dan ergens anders heen in Frankrijk voor de rest van de week

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- cooperke s
- Bijna verslaafd
Bericht
Thank you very muchCannuccia schreef:Heb iets gezien bij de FAQ... zal eens kijken
edit:

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
1. Woosh! + Masha
2. Cannuccia
3. mushrop
4. Parklaneworks
5. GeoBem007 + 1
6. GuyBem
7. GregBem
8. Shag + Monica
9. Dennisvdh
10. BlonT-007
11. Tijntjuh
12. Franklyn85 + Eline
14. Berthil (hotel geboekt, toegangskaart al gekocht).
15. Kees en Annet
even een foto van de bestelde E-tickets

2. Cannuccia
3. mushrop
4. Parklaneworks
5. GeoBem007 + 1
6. GuyBem
7. GregBem
8. Shag + Monica
9. Dennisvdh
10. BlonT-007
11. Tijntjuh
12. Franklyn85 + Eline
14. Berthil (hotel geboekt, toegangskaart al gekocht).
15. Kees en Annet
even een foto van de bestelde E-tickets

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Wat en F... K.. zooi. Vorig jaar had ik een week vrij genomen voor dit event en gaat het niet door. Dit jaar komt Mini United een paar dagen voordat wij voor 4 weken naar de States gaan. Dat ga ik niet voor elkaar krijgen om nog meer dagen vrij te krijgen. 

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

Ik zag op de plattegrond een Mini United Club Space staan.. NewMINIclub represent?
Ik heb er al ongeloooofffllijk veel zin in!
Berthil schreef:Het is verstandig te wachten met boeken van zomervakanties totdat de datum van MINI United bekend is

Ik zag op de plattegrond een Mini United Club Space staan.. NewMINIclub represent?
Ik heb er al ongeloooofffllijk veel zin in!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Damn..ik kan ivm mn opdrachten nog niet met zekerheid zeggen dat ik dan kan...iemand die al (een 2 persoonskamer in zn uppie) geboekt heeft die nog een slapie nodig heeft? 

Onze sponsors