Eerder waren die ringen kunstof en die zijn heel snel verrot ! Nu heb je echte alu ringen voor om je sleutel en die blijven mooi
Frankie's R55 S
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Dat alu is alleen een los ringetje ( kunstof met chrome laagje ) dus kun je zo vervangen en de sleutel ziet er weer als nieuw uit
Eerder waren die ringen kunstof en die zijn heel snel verrot ! Nu heb je echte alu ringen voor om je sleutel en die blijven mooi
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Trouwens beide bedankt voor de tips over de alu ring
Wat ik zo lees op de fora, komt het door de sleutel. Opnieuw laten programmeren zou het probleem moeten oplossen, of nu dus gewoon een andere sleutel gebruikenGreyCooperS schreef:Bummer![]()
Hoop dat t snel opgelost is.
De plastig ring om je sleutel kun je los kopen bij de stealer. Kost wel wat, maar dan is die weer mooi
Trouwens beide bedankt voor de tips over de alu ring
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd

- Contacteer:
Bericht
Heb van de week ook die ring vervangen en kost bij de dealer ongeveer 17 euro 
Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
Muurstickers en muurteksten
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij mij hebben ze ooit een of ander module uitgeschakelt, die er ook voor zorgt dat je met je sleutel je ramen kan sluiten (en ook open doen). (sleutel in deur om te sluiten, drukken op knop voor openen)
Sindsdien heb ik gene problemen meer gehad van open ramen als ik terug bij mijn MINI kwam. Open deuren had ik geen last van.
Sindsdien heb ik gene problemen meer gehad van open ramen als ik terug bij mijn MINI kwam. Open deuren had ik geen last van.
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gisteren was het probleem nogal hardnekkig. Met de ramen open gingen de deuren ook niet meer op slot. En eenmaal gestart en rijden deed de anti-carjacking het ook niet.
Maar goed, ramen zitten nu weer dicht en deuren op slot. Eens kijken hoe lang het duurt........
Maar goed, ramen zitten nu weer dicht en deuren op slot. Eens kijken hoe lang het duurt........
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors