he ff vrage of ze nog M7 thermostaat hebben zo niet of ze die kunnen bestellenGreyCooperS schreef:Ja vanmiddag nog![]()
Wat moet ik meenemen?

he ff vrage of ze nog M7 thermostaat hebben zo niet of ze die kunnen bestellenGreyCooperS schreef:Ja vanmiddag nog![]()
Wat moet ik meenemen?
Laat de mijne nu ook net toevallig van 12/2003 zijn. Maar die van mij heeft nog op geen enkel moment na gedraaid na het stilleggen van de motor. Ook niet bij die temperaturen van 30°C van onlangs.Davut68 schreef:Hallo,
Ik heb een weekje terug een mini cooper S uit 2003/12 gekocht. Is het normaal dat deze auto vaak blijft doorkoelen nadat je de motor afzet ?
Hij blijft soms 5/7 min door koelen hoor je de ventilatie
MrBean schreef:Laat de mijne nu ook net toevallig van 12/2003 zijn. Maar die van mij heeft nog op geen enkel moment na gedraaid na het stilleggen van de motor. Ook niet bij die temperaturen van 30°C van onlangs.Davut68 schreef:Hallo,
Ik heb een weekje terug een mini cooper S uit 2003/12 gekocht. Is het normaal dat deze auto vaak blijft doorkoelen nadat je de motor afzet ?
Hij blijft soms 5/7 min door koelen hoor je de ventilatie
Ik heb wel eens het volgende geprobeerd.
-Ik hoor de ventilator draaien.
-Contact af.
-Ventilator valt uit zoals al de rest.
-Contact onmiddellijk terug op.
-Ventilator springt niet gelijk terug op.
-Motor draait een minuutje of zo bij stilstand.
-Ventilator springt weer aan.
Beschreven info is met airco in gebruik.
Dat het kan weet ik, maar de prijs zal op aanvraag zijn gok ik..mso schreef:Kan je bij beek ook custom software krijgen voor je mini ipv de standaard files die ze daar hebben liggen? Zo ja, wat kost dat?
Www.minispeed.nlaardvark schreef:Lees goede positieve berichten over jullie. Doen jullie ook regulier onderhoud en wat voor uurtarief hanteren jullie?
Onze sponsors