Kan dit nu ineens wel? Dacht dat dit helemaal niet mogelijk was... Anyway NiceBMX schreef:vette shit die snelheidsmeter.. kan dat bij alle R50/53??
welke opties kunnen dr nog meer ontgrendeld worden??

ik wil die anti-carjacking UIT! heeeel graag! maar is me te duur om bij de dealert te laten doenSven schreef:Onze MINI is in het verleden wel eens bij de dealer geweest en daar hebben we follow-me-home-verlichting en anti-carjacking ingeschakeld. Andere functies waren niet mogelijk, volgens hen....
Maar Martijn heeft zitten studeren en die kan het wel
D'r zijn wel meer functies maar, zoals een gong bij temperatuur onder 3 graden, maar die hadden wij al..
Check eens NCS Expert als software, ik heb een DIY gemaakt: linkjeBMX schreef:ik wil die anti-carjacking UIT! heeeel graag! maar is me te duur om bij de dealert te laten doenSven schreef:Onze MINI is in het verleden wel eens bij de dealer geweest en daar hebben we follow-me-home-verlichting en anti-carjacking ingeschakeld. Andere functies waren niet mogelijk, volgens hen....
Maar Martijn heeft zitten studeren en die kan het wel
D'r zijn wel meer functies maar, zoals een gong bij temperatuur onder 3 graden, maar die hadden wij al..hahaha
en die comming-home verlichting vind ik ook wel stoer
welke software is daar voor nodig?
OBD-stekker heb ik.. nu nog de software
Jup, maar de digitale snelheid is ook nog eens zo in te stellen dattie minder afwijkt dan de analoge klok!Ivo schreef:Kijk, dat zijn de handige mods!Volgens mij is het vanaf de facelift standaard ingesteld (ik heb het in ieder geval wel) en het is veel fijner dan steeds naar die grote klok te moeten kijken.
Die is ook zo in te stellen dat de deuren weer ontgrendelen als je het contact uit zet, dat is hoe ik het nu heb. Enige keer dat je dan een vergrendelde deur aantreft is wanneer er een passagier in- of uitstapt terwijl de motor draait. Als bestuurder merk je geen verschil, behalve dan dat niemand je portier of kofferbak open kan trekken als je voor een stoplicht staat!BMX schreef:ik wil die anti-carjacking UIT! heeeel graag! maar is me te duur om bij de dealert te laten doenhahaha
en die comming-home verlichting vind ik ook wel stoer
welke software is daar voor nodig?
OBD-stekker heb ik.. nu nog de software
Dat is inderdaad precies het topic waar ik mijn kennis (en een link naar de juiste kabel op Ebay) van heb, thanks Indi!Indi schreef:Check eens NCS Expert als software, ik heb een DIY gemaakt: linkje
Onze sponsors