Indi's Cooper S R56 - verkocht
- Simoni
- Nieuwsgierig
Bericht
In dit geval zijn dorpels bvb niet gedaan zodat alle folie kan verwijderd worden zonder alles opnieuw te demonteren.
Dat hangt naar de wensen van de klant af en technisch en financiele haalbaarheid van die zaken. Alles wat je wil kan gewrapt worden maar hou rekening met extra (de)montage en dergelijke.mso schreef:Mooie kleur! Heb je ook foto's van hoe de afwerking is van de wrap dus onder de motorkap en bij de dorpels van de deuren?
In dit geval zijn dorpels bvb niet gedaan zodat alle folie kan verwijderd worden zonder alles opnieuw te demonteren.
- Indi
- Enthousiast
Bericht
Ja, leuke kilometers, maar ik zit nu toch stiekem de dagen af te tellen tot de vervanger er is (Nieuwe Renault Megane RS facelift, begin mei).
edit: de kogel is door de kerk. Het wordt dus een BMW F30 328i ipv de Megane..
edit 2: het is dus toch de Megane geworden, en zal er begin april zijn. Zwart, cup pack leder, zitvlakken worden vervangen door dinamica (alacantara), en verder alle interessante toeters en bellen er op.
edit: de kogel is door de kerk. Het wordt dus een BMW F30 328i ipv de Megane..
edit 2: het is dus toch de Megane geworden, en zal er begin april zijn. Zwart, cup pack leder, zitvlakken worden vervangen door dinamica (alacantara), en verder alle interessante toeters en bellen er op.
Laatst gewijzigd door Indi op 30 jan 2012, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen MINI meer... Renault Megane RS 265..
- Indi
- Enthousiast
Bericht
Dit merk komt hier alvast nooit meer binnen
De remstof heeft het geheel om zeep geholpen... Telkens ik door de regen reed schraapte alles alsof het in een draaibank zat. Wekelijks blokken uithalen en volledig opkuisen, en nu zijn ook de schijven en klauwen om zeep...Yakkoox schreef:Wat is de reden hiervoor?
Dit merk komt hier alvast nooit meer binnen

Geen MINI meer... Renault Megane RS 265..
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Daarom ook eerst beter lezen, en dan pas reageren...
Haha, nee gelukkig niet... Werd een beetje op het verkeerde been gezet, eerst een berichtje van "mijn eerst 100000 km" en paar berichten verder zie ik een foto van 200000 km op de teller. En dat binnen een maand tijdsbestek... hahahahaIndi schreef:Zo erg is het nog niet héRobert schreef:Rij je in 1 maand 100000km??Geen wonder dat de remblokken er doorheen vliegen....
Edit: beter lezen Robert! In december stond er blijkbaar ong. 190000 op de teller...
Daarom ook eerst beter lezen, en dan pas reageren...

Onze sponsors