Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gelukkig maar! 

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
14.8 PSI 
Grotendeels rijd je wel veel op onderdruk (vacuum).. dan zitten we op ongeveer 16 HG/
Vermogen klopt nog geen hol van, net als het koppel...
Kwam op max 136 pk...
Ding meet vermogen a.d.h.v. gewicht en snelheid per tijd.
1140 kg ingesteld, en die tijd tot 100 km/h is ook aardig op schema, dus snap 'm niet helemaal...
Richard, wat krijg jij eruit?

Grotendeels rijd je wel veel op onderdruk (vacuum).. dan zitten we op ongeveer 16 HG/
Vermogen klopt nog geen hol van, net als het koppel...
Kwam op max 136 pk...
Ding meet vermogen a.d.h.v. gewicht en snelheid per tijd.
1140 kg ingesteld, en die tijd tot 100 km/h is ook aardig op schema, dus snap 'm niet helemaal...
Richard, wat krijg jij eruit?
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
vermogen kan je zelf instellen
hahaha dus is gwoon een onzin metertje
(denk ik)
maaruh.. zou dat niet wiel-pk zijn?? dat die het meet aan de versnelling?
0-100 heb ik nog niet geprobeerd.. had constant verkeer voor me..
qua druk rij ik idd veelal vacuüm.. moet alleen nog ff een ophang systeem hebben want nu moet ik te ver van de weg kijken om de metertjes te bekijken

maaruh.. zou dat niet wiel-pk zijn?? dat die het meet aan de versnelling?
0-100 heb ik nog niet geprobeerd.. had constant verkeer voor me..
qua druk rij ik idd veelal vacuüm.. moet alleen nog ff een ophang systeem hebben want nu moet ik te ver van de weg kijken om de metertjes te bekijken

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee hoor vermogen wordt wel degelijk berekend. Dat kun je helemaal niet zelf instellen bij het profiel van je auto. Lees maar eens op het torque-forum. Berekening aan de hand van snelheid en gewicht van de auto. Is idd wiel-pk.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
mzzzz... dan moet ik dat metertje nog eens gaan instellen.. een kijken wat er bij mij uitkomt.. dan kom ik ergens op de 100 wielpk ofso? klinkt dat ineens triest
hahaha
Heb net geprobeerd op de auto van mn ouders.. die kan ik wel uitlezen maar geen live-info van ontvangen.. zaterdag ga ik het op een stadbus proberen

Heb net geprobeerd op de auto van mn ouders.. die kan ik wel uitlezen maar geen live-info van ontvangen.. zaterdag ga ik het op een stadbus proberen

) | bar-end mirrors

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stukje maasrit
(optioneel voor de liefhebber)

Laatst gewijzigd door sander_r53 op 12 jan 2012, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gister iets heel gaafs.
Ik had mijn auto geparkeerd op de middenberm bij m'n vriendin. We zijn een dagje weggeweest met haar auto en ineens werd ik opgebeld door een huisgenoot van m'n vriendin:
Er was een politiebusje gestopt en rond de mini gaan kijken. De huisgenoot vond het vreemd en is er naartoe gelopen en zei dat het mijn auto was.
Politieagenten vonden het verdacht dat de auto daar zo stond en helemaal onder de modder zat. Tevens dachten ze dat ie door de ophanging was gegaan tijdens een ''joy-ride'' en hier was gedumpt. De autogegevens hadden ze ook al opgevraagd maar er was geen aangifte gedaan dat ie gestolen was. Ook verzekering was prima in orde.
''Maar hier kan helemaal niet mee gereden worden, de voorwielen zitten tegen het spatbord '' aldus de agent.
Ik heb me kapot gelachen toen ik het verhaal hoorde... wel gaaf dat er zo'n goede controle is.
Ik had mijn auto geparkeerd op de middenberm bij m'n vriendin. We zijn een dagje weggeweest met haar auto en ineens werd ik opgebeld door een huisgenoot van m'n vriendin:
Er was een politiebusje gestopt en rond de mini gaan kijken. De huisgenoot vond het vreemd en is er naartoe gelopen en zei dat het mijn auto was.
Politieagenten vonden het verdacht dat de auto daar zo stond en helemaal onder de modder zat. Tevens dachten ze dat ie door de ophanging was gegaan tijdens een ''joy-ride'' en hier was gedumpt. De autogegevens hadden ze ook al opgevraagd maar er was geen aangifte gedaan dat ie gestolen was. Ook verzekering was prima in orde.
''Maar hier kan helemaal niet mee gereden worden, de voorwielen zitten tegen het spatbord '' aldus de agent.
Ik heb me kapot gelachen toen ik het verhaal hoorde... wel gaaf dat er zo'n goede controle is.

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
WHAHAHAHAHAHAHA!!
Denk dat het de agenten zijn geweest die ik van de week trof
En nu ineens ligt de MINI 7cm lager! hahahaha
Denk dat het de agenten zijn geweest die ik van de week trof

En nu ineens ligt de MINI 7cm lager! hahahaha
) | bar-end mirrors

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
en vind het ook wel netjes van die cops dat ze het toch ff checken!
x2... als ik zoiets zie is het rechtsomkeert...Ragnar schreef:als ik het zo zie is dat geen rit voor mij..![]()
![]()
lekker verhaal.. maar toch ook weer goed dat ze gaan kijken.. werken ze dus toch nog..

en vind het ook wel netjes van die cops dat ze het toch ff checken!
MINI COOPER S R53 pre-facelift

Onze sponsors