Gaaf hoor! Ik blijf die 15 inchers heel gaaf vinden bij jouw ride met de verlaging. En ik kan niet wachten tot ik ook die lekkere PlayMini eronder heb.
Alleen zou ik er af en toe zelf wel iets meer van willen horen binnen... hopelijk als het voorjaar eraan komt en ik weer met open raampjes kan cruisen. Zondag ook weer in Zwolle, kort na aankomst: "zo, wat klinkt die Playmini lekker!" - oh?
MartijnGizmo schreef:Ja, dit is speciaal voor Fred!
Ik wist niet eens dat ik zoveel invloed had .
Haha, vind het wel cleaner staan hoor zo. Gave pics weer man . Zou helemaal bij je look passen moest je, je knipperlichten kunnen laten branden, usa style. Heeft sander volgens mij ook gedaan
die 15"zijn idd wel stoer.. maar van achter zien ze dr dan wel weer beetje zielig smal uit miss een keer voor de 7.5x15 gaan?
maar weer een leuke set foto's!
Sander_r53 heeft idd de knipperlampen branden, maar heeft ook nog los stadslicht, dus geen oranje lampjes in de stadslicht.. al is dat wel makkelijker haha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie