Even goed mijn best gedaan om oude topic door te neuzen.
Coen had vorige week mooie set velgen te koop staan en dat heeft me hard aan het denken gezet! Dus het plan is: 18" velgen!
Nog even verder rond gekeken en dan kom je er achter dat het dan allemaal een beetje een raar gezicht word als je zomaar 18"onder de auto zet.. kortom: schroefsetje!
Als ik dan toch bezig ben kan ik ook meteen ff kijken naar een setje spacers om het allemaal een beetje spannender te maken.
Als toen ik de auto kocht vond ik het vreemd dat ik de olietemperatuur nergens kon zien.. Eenmaal verder gekeken bleek ik niet de enige te zijn en zijn er vele oplossingen.
De plek om ze te monteren is ongeveer net zo divers als soorten/merken meters.
Ik kan ze niet kwijt waar MINI ze als achteraf inbouwzet plaatst, hier heb ik een handsfreeset boxje van Nokia zitten.
Als idee heb ik nu om de meters te verwerken in de 'down-tubes'. Ik weet alleen nog niet of daar genoeg plek voor is.. Voor dit project moet ik miss nog een setje down-tubes hebben om te oefenen

Tot dat idee/project kan beginnen denk ik dat ik begin met mounths naast de toerenteller.
Op één been kan je niet lopen dus een 2e meter wordt een boostmeter!

Heb goed hier en op internet rond gekeken en die is makkelijk aan te sluiten en zorgt voor een leuk effect! Nu nog ff rondkijken waar ik de mooiste meters kan vinden..
Ik heb dus weer een doel voor ogen om te sparen en werk om te knutselen in de wintermaanden