Onze Familie bak >> passat binnen
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx mensen! 
@ Sven, interieur is inderdaad een kwestie van smaak, had zelf persoonlijk ook liever een mooie combinatie gehad van het een of ander, maar t was of volledig zwart (dat vond ik echt te donker en saai worden in de auto) of dit...
Chippen zou inderdaad nog wel kunnen, tot 130 PK, maar daar ga ik mn pa echt niet van kunnen overtuigen..
en daarbij moet ik wel zeggen dat tijdens de proefrit het vermogen mij niet heel erg tegenviel (niet zo erg als ik had verwacht).
@ Peter, inderdaad, Lexpoint gaat em leveren en onderhouden, daar kwam de eerste passat van mn pa ('99 variant VR5) ook vandaan
@ Sjaak, inderdaad fijne wagens... maar wel redelijk burgerlijk........

@ Sven, interieur is inderdaad een kwestie van smaak, had zelf persoonlijk ook liever een mooie combinatie gehad van het een of ander, maar t was of volledig zwart (dat vond ik echt te donker en saai worden in de auto) of dit...
Chippen zou inderdaad nog wel kunnen, tot 130 PK, maar daar ga ik mn pa echt niet van kunnen overtuigen..

@ Peter, inderdaad, Lexpoint gaat em leveren en onderhouden, daar kwam de eerste passat van mn pa ('99 variant VR5) ook vandaan

@ Sjaak, inderdaad fijne wagens... maar wel redelijk burgerlijk........

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
die achterlichten zijn inderdaad de zogenaamde 'kersrode LED' uitvoering als ik het goed heb. in het echt dus met mooi donker en helder glas 

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mn vriendin rijdt een Skoda Octavia met dezelfde motor. Ze gaan niet bizar hard ofzo, uiteraard, maar zijn wel relax en gaan hard genoeg.
Vorig weekend zaterdag zijn we naar Düsseldorf gereden en van 160-170-180 is hij niet vies hoor. Je geraakt er gewoon niet zo snel
Mist wel een 6bak vind ik
Vorig weekend zaterdag zijn we naar Düsseldorf gereden en van 160-170-180 is hij niet vies hoor. Je geraakt er gewoon niet zo snel

Mist wel een 6bak vind ik

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Geo, klopt, dit word gewoon cruisen, helaas geen vlotte tussensprintjes meer
6-bak hangt hier gelukkig wel in 
@ Ivo Thnx man!
@ Martijn,
inderdaad, suicide doors, a la Rolls Roys Phantom

@ Ivo Thnx man!
@ Martijn,

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar alle gekheid om een stokje: prachtige auto! Mooie kleur en goede wielen gekozen. Wel chill trouwens dat jij de auto van je vader mag uitkiezen. Ik heb vaak wel inspraak, maar helaas niet de doorslaggevende factor. Ik probeer altijd zo groot mogelijke wielen er onder te krijgen, maar aangezien velgen vaak een van de duurste dingen zijn in de lease ( dacht ik ) zit dat er niet altijd in
Dit wordt waarschijnlijk een nieuw model in de passat reeks. De Passat ClubmanMartijnGizmo schreef:Zonder B-stijl? Handig, plus het lijkt zo op een Clubman!mini cabrio schreef:

Maar alle gekheid om een stokje: prachtige auto! Mooie kleur en goede wielen gekozen. Wel chill trouwens dat jij de auto van je vader mag uitkiezen. Ik heb vaak wel inspraak, maar helaas niet de doorslaggevende factor. Ik probeer altijd zo groot mogelijke wielen er onder te krijgen, maar aangezien velgen vaak een van de duurste dingen zijn in de lease ( dacht ik ) zit dat er niet altijd in

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
even gemist hier, maar mooie nieuwe familie bak hoor.
Ben persoonlijk wel fan van een station (mijn vorige was een Laguna Grand Tour), en de Passat heeft ook wel mooie lijnen en ook lekker ruim, dus gaan jullie vast wel plezier aan beleven.
van je vader trouwens dat je de setup mocht bepalen

Ben persoonlijk wel fan van een station (mijn vorige was een Laguna Grand Tour), en de Passat heeft ook wel mooie lijnen en ook lekker ruim, dus gaan jullie vast wel plezier aan beleven.

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja precies, toch nog een beetje MINI DNA in die vw....

Zeker chill dat ik veel inspraak heb in de samenstelling
(t is al de 3e auto die op advies van mij is besteld (zn huidige Ford, de MINI en deze dan) en inderdaad, velgen zijn dure b*tches
en ja verder staat er wel een 1 tot 2 wekelijks schoonmaak contract tegenover....
voor wat, hoort wat... 
@ Jeffrey, thnx!
we hebben al menig station wagen versleten hier 
@ Thomas, doen we.... jij moet de CC overigens nog steeds aan mij voorstellen meneertje.... :ruzie:
kimi100 schreef: Dit wordt waarschijnlijk een nieuw model in de passat reeks. De Passat Clubman![]()

Zeker chill dat ik veel inspraak heb in de samenstelling

@ Jeffrey, thnx!

@ Thomas, doen we.... jij moet de CC overigens nog steeds aan mij voorstellen meneertje.... :ruzie:

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
hij is definitief besteld ja... nou nog eens even zien hoe lang t gaat duren voor er geleverd gaat worden.... 
Eind maart of 180.000 KM moet de ford eruit... zal erom gaan spannen dus wat eerder komt.....

Eind maart of 180.000 KM moet de ford eruit... zal erom gaan spannen dus wat eerder komt.....

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Levering van de volksfiets staat vooralsnog gepland op 15 april... nog ff wachten dus... vanavond met mn pa maar wel even een setje 17" winterbandjes en velgen scoren als we t eens kunnen worden met meneer de verkoper... 
Voorlopig stookt het fordje nog steeds lustig zn liters diesel op, en genieten we noog maar even heel flink van de 2.0 liter turbo met 140 pk en 340 NM.....

Voorlopig stookt het fordje nog steeds lustig zn liters diesel op, en genieten we noog maar even heel flink van de 2.0 liter turbo met 140 pk en 340 NM.....

Onze sponsors