Ja, het advies van mijn vrouw om de reservesleutel mee te nemen heb ik vandaag toch maar opgevolgd, nadat ik dat gisteren in de wind geslagen heb en ik dat natuurlijk direct te horen kreeg toen ik haar belde om alsjeblieft even de reservesleutel te komen brengen
Oh ja echt alle vrouwen zijn hetzelfde zeg
"normaal moet je alles gelijk melden op de mini club dus zet er ook maar op dat ik gezegd heb dat je de sleutel mee moest nemen "
speedy schreef:Oh ja echt alle vrouwen zijn hetzelfde zeg
"normaal moet je alles gelijk melden op de mini club dus zet er ook maar op dat ik gezegd heb dat je de sleutel mee moest nemen "
Ok...sinds een paar dagen lijkt het weer normaal te functioneren. Auto vergrendelt niet meer automatisch na het dichtgooien van de deur, anti-carjack werkt weer naar behoren, dak kantelt niet uit zichzelf.
Nog even paar dagen aankijken voor ik de zekeringen van de ramen er weer terug in druk
Blijkbaar is dit dus ook S.H.I.T., alleen dan uit Oxford
Nou hopen dan maar ! Maar meestal op het moment dat je denkt dat het over is dan krijg je de problemen weer
Dus houd je reserve sleutel nog maar ff met een koordje om je nek Maar zal je vrouw ook al wel gezegd hebben