Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Leder past hier niet in, aangezien het 5-delig is, en leder enkel 3-delig te krijgen was.
Chiptuning zou ik niet doen, aangezien je er vrij weinig extra PK's (geloof vooral de kleinere firma's niet - een Cooper met meer dan 125 PK op software alleen is niet haalbaar)
Voor de performance van de motor zou ik een ander luchtfilter erop zetten. Deze zuigt nu vooral warme lucht aan, en dat vindt de motor niet leuk. Je moet dan denken aan een BMC CDA of elke andere filter waarbij het filter omgeven wordt door een huis wat de warmte van de motor buiten het filter houdt. Als je met de Midlands-bak de tuning in durft te duiken kan het best een leuk blokje zijn.. Dan is er wel een aantal verborgen PK's te vinden, enkel kost het behoorlijk wat knaken om die te vinden.
Ik ben ook begonnen met een CR Cooper, half jaartje mee gereden, en toen moest er toch een S komen, mooie auto!
Ohja.. En witte wielen zijn een B*TCH! Ik rij nu op mn tweede set, en ondanks dat het er megavet uitziet, is het wel veeeel poetswerk..
Chiptuning zou ik niet doen, aangezien je er vrij weinig extra PK's (geloof vooral de kleinere firma's niet - een Cooper met meer dan 125 PK op software alleen is niet haalbaar)
Voor de performance van de motor zou ik een ander luchtfilter erop zetten. Deze zuigt nu vooral warme lucht aan, en dat vindt de motor niet leuk. Je moet dan denken aan een BMC CDA of elke andere filter waarbij het filter omgeven wordt door een huis wat de warmte van de motor buiten het filter houdt. Als je met de Midlands-bak de tuning in durft te duiken kan het best een leuk blokje zijn.. Dan is er wel een aantal verborgen PK's te vinden, enkel kost het behoorlijk wat knaken om die te vinden.
Ik ben ook begonnen met een CR Cooper, half jaartje mee gereden, en toen moest er toch een S komen, mooie auto!
Ohja.. En witte wielen zijn een B*TCH! Ik rij nu op mn tweede set, en ondanks dat het er megavet uitziet, is het wel veeeel poetswerk..
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar een Cooper-S-killer zal het er niet van worden!
Chippen zou ik wél doen, mits je realistisch bent over de resultaten. Ik heb mijn Cooper een tijdje terug bij Beek laten doen, en dat scheelde toch meer dan verwacht. Qua pk's zul je er nauwelijks wat mee winnen, maar de auto pakt veel beter op en is in het middengebied een stuk sterker. Dat lijkt niet zo spannend, maar is in de praktijk toch wel erg lekker: 80-120 in z'n 5 is nu een stuk beter te doen, heerlijk op de snelweg.Daveke schreef:Chiptuning zou ik niet doen, aangezien je er vrij weinig extra PK's (geloof vooral de kleinere firma's niet - een Cooper met meer dan 125 PK op software alleen is niet haalbaar)
Maar een Cooper-S-killer zal het er niet van worden!

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Nog een paar dagen dan kan ik eindelijk rijden. weet iemand nog een leuk rondje met de auto. vanuit omgeving leiden?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Morgen me rijbewijs ophalen:) dus kan ik gelijk gaan rijden!!! eindelijk! fotocamera mee en me hd camera:)
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij zitten hier met zijn alle op die mooie foto's en HD beelden te wachten hehehe
Maar voorlopig

Maar voorlopig

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Aangezien er zaterdag iemand op me auto is geklapt terwijl ik stil stond. ligt me achterbumper nu in 2e. nu weet ik alleen niet wat voor achterbumper er op mijn mini zit. Weet een van jullie dit misschien?
me klep is ook geraakt dus me klep sluit ook pas na 3-4 keer hard dicht gooien.
het schade bedrijf schat dat de schade +- 1500 euro is. (zichtbare schade).
me klep is ook geraakt dus me klep sluit ook pas na 3-4 keer hard dicht gooien.
het schade bedrijf schat dat de schade +- 1500 euro is. (zichtbare schade).
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Je hebt een Cooper Aero bumper 
En als die 1500, alleen voor de bumper en spuiten is wordt je flink gepiepeld
Voor dat geld heb je de hele bumper en sideskirt set, en ook nog gespoten

En als die 1500, alleen voor de bumper en spuiten is wordt je flink gepiepeld

Voor dat geld heb je de hele bumper en sideskirt set, en ook nog gespoten
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 06 feb 2012, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
*edit*
laat maar, ik moet m'n bril maar even gaan schoonmaken ouzo...
Je hebt idd een Cooper Aero achterbumper. En wat Peter zegt, voor dat geld heb je een complete Aeroset in kleur en met een gouden randje..
Succes met het herstel!
laat maar, ik moet m'n bril maar even gaan schoonmaken ouzo...

Je hebt idd een Cooper Aero achterbumper. En wat Peter zegt, voor dat geld heb je een complete Aeroset in kleur en met een gouden randje..
Succes met het herstel!
Laatst gewijzigd door mushrop op 06 feb 2012, 18:42, 2 keer totaal gewijzigd.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors