Wie heeft wat voor job?
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gret, Huib
Hoi Willem, ik neem graag contact op. Je kan de gegevens per pm altijd naar mij mailen.Woosh! schreef:misschien moet je ons bedrijf eens benaderen dat DutchLease een k u t maatschappij isBRG schreef:Vennoot van Oxonia Fleet Solutions, een onafhankelijke mobiliteit- en autoleaseadviseur. Wij adviseren bedrijven over mobiliteit, autoregelingen en efficient en effectief wagenparkbeheer. Daarnaast bemiddelen wij bij de inzet van (short)leaseauto's voor (startende) ZZP'ers en MKB'ers.![]()
![]()
Gret, Huib
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maar je kan het er altijd op gooien dat je zomaar bedrijven benadert?
mja.. ik ben verder niet de wagenparkbeheerder, dus ik weet niet hoe erg ze het op prijs stellen dat ik zomaar gegevens ga geven...BRG schreef:Hoi Willem, ik neem graag contact op. Je kan de gegevens per pm altijd naar mij mailen.Woosh! schreef:misschien moet je ons bedrijf eens benaderen dat DutchLease een k u t maatschappij isBRG schreef:Vennoot van Oxonia Fleet Solutions, een onafhankelijke mobiliteit- en autoleaseadviseur. Wij adviseren bedrijven over mobiliteit, autoregelingen en efficient en effectief wagenparkbeheer. Daarnaast bemiddelen wij bij de inzet van (short)leaseauto's voor (startende) ZZP'ers en MKB'ers.![]()
![]()
Gret, Huib
maar je kan het er altijd op gooien dat je zomaar bedrijven benadert?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Ik gooi het over een andere boeg. Komend jaar rond ik mijn doctoraatsonderzoek binnen de informatica af en daarna ga ik halftijds werken.
Ik ben nu reeds halftijds gestart aan de opleiding interieurarchitect.
Dit jaar 30 studiepunten theorie in zelfstudie, bovenop voltijds doctoraatstudent/assistent.
Praktijk kan ik pas starten wanneer ik minder ga werken. Echter, zo'n MINI (en ons huis eigenlijk nog meer) vraagt toch een zeker inkomen.
De juiste studiekeuze is zo belangrijk, echter wist ik 10 jaar geleden totaal niet wat gekozen en dacht ik dat informatica mij wel interesseerde. Uiteindelijk was het niet zò oninteressant, en blijk ik er wel goed in te zijn. Echter is het ook niet dat wat ik de komende 40 jaar wil gaan doen, integendeel: computers zijn nefast voor mijn mentale welzijn.
Heb mijn passie voor architectuur, design en ihb interieurarchitectuur herontdekt bij het verbouwen van ons huis, en sedert voor vrienden en familie verschillende ontwerpen kunnen realiseren. Nu weet ik het echt, dit is iets waarmee ik mijn dagen met plezier kan vullen.
Ik volgde reeds enkele cursussen in avondonderwijs, maar dat is toch allemaal maar voor verveelde huisvrouwen. Echt niet op niveau, niks bijgeleerd, en iedereen die zijn inschrijvingsgeld betaalt is sowieso geslaagd.
Dan maar een 'echte' studie, die jammer genoeg niet buiten de reguliere uren, of in afstandsonderwijs te volgen is. Maar dan kun je niet voltijds blijven werken. Het zal enigszins inboeten worden, maar ik denk wel de juiste beslissing genomen te hebben.
Ik ben nu reeds halftijds gestart aan de opleiding interieurarchitect.
Dit jaar 30 studiepunten theorie in zelfstudie, bovenop voltijds doctoraatstudent/assistent.
Praktijk kan ik pas starten wanneer ik minder ga werken. Echter, zo'n MINI (en ons huis eigenlijk nog meer) vraagt toch een zeker inkomen.
De juiste studiekeuze is zo belangrijk, echter wist ik 10 jaar geleden totaal niet wat gekozen en dacht ik dat informatica mij wel interesseerde. Uiteindelijk was het niet zò oninteressant, en blijk ik er wel goed in te zijn. Echter is het ook niet dat wat ik de komende 40 jaar wil gaan doen, integendeel: computers zijn nefast voor mijn mentale welzijn.
Heb mijn passie voor architectuur, design en ihb interieurarchitectuur herontdekt bij het verbouwen van ons huis, en sedert voor vrienden en familie verschillende ontwerpen kunnen realiseren. Nu weet ik het echt, dit is iets waarmee ik mijn dagen met plezier kan vullen.
Ik volgde reeds enkele cursussen in avondonderwijs, maar dat is toch allemaal maar voor verveelde huisvrouwen. Echt niet op niveau, niks bijgeleerd, en iedereen die zijn inschrijvingsgeld betaalt is sowieso geslaagd.
Dan maar een 'echte' studie, die jammer genoeg niet buiten de reguliere uren, of in afstandsonderwijs te volgen is. Maar dan kun je niet voltijds blijven werken. Het zal enigszins inboeten worden, maar ik denk wel de juiste beslissing genomen te hebben.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, lastig is dat, eigenlijk kies je op je 12de al een richting waarvan je geacht wordt er je hele leven aan te houden. Verstandig om nu gewoon te kiezen voor wat je écht wilt! 

Onze sponsors