Eindelijk een....clubman met echte foto's!!!!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- reneenjoyce
- Enthousiast
Bericht
Hij ziet er weer toppie uit hoor.
De onze iets minder. Hij is nu vies van het weer. (. Pepper white ). Ga ik nog een hoop poets plezier aan beleven
en hij staat op stalen winter wielen dus niet echt aantrekkelijk.
Heb je nu al iets van een chromen uitlaateindstuk ?
Groet rené
De onze iets minder. Hij is nu vies van het weer. (. Pepper white ). Ga ik nog een hoop poets plezier aan beleven

Groet rené
- lee
- Nieuwsgierig
Bericht
Hebben jullie wel een ander uitlaatstuk ?
Nee dat heb ik nog niet, het modden staat noodgedwongen op een laag pitjereneenjoyce schreef:Hij ziet er weer toppie uit hoor.
De onze iets minder. Hij is nu vies van het weer. (. Pepper white ). Ga ik nog een hoop poets plezier aan belevenen hij staat op stalen winter wielen dus niet echt aantrekkelijk.
Groet rené

Hebben jullie wel een ander uitlaatstuk ?
- reneenjoyce
- Enthousiast
Bericht
Jazeker. We hebben gebeld met de dealer en vroegen of er niet een uitlaatsierstuk standaard ophoorde.
Uiteraard hoorde dit dus meteen een afspraak gemaakt om hem er op te zetten. Top service dus.
En als klap op de vuurpijl had de verkoper nog een setje pepperwhite spiegel kappen liggen. Of die dr meteen op mochten. Geheel gratis ! dus ik ben voorlopig uitermate tevreden over de mini dealer.
Groet René.
Uiteraard hoorde dit dus meteen een afspraak gemaakt om hem er op te zetten. Top service dus.
En als klap op de vuurpijl had de verkoper nog een setje pepperwhite spiegel kappen liggen. Of die dr meteen op mochten. Geheel gratis ! dus ik ben voorlopig uitermate tevreden over de mini dealer.
Groet René.
Onze sponsors