En de beltline komt misschien ooit nog wel eens.. is nu niet echt het weer om te plakken en daarnaast zijn de koplamringen ook nog chrome. En ik denk dat met de zomerwieltjes de beltline juist goed uitkomt
Als eerste wil ik iedereen een fijn en voorspoedig nieuwjaar wensen.
Na veel wikken en wegen Ben ik eruit. In de afgelopen weken zijn Nieuwe plannetjes gesmeed voor Mini United 2012. Dus dat brengt weer wat uitdagingen met zich mee.. Maar het betekend ook dat er weer wat onderdelen vrij komen van mijn eerste opzet voor MU. De Pacecar is van de baan.. Dus als iemand anders voor deze look wilt gaan. Dan heb ik nu wat onderdelen liggen die dus in het verkooptopic zullen terechtkomen..
Custom made PMP-splitter voor R55/56/57 met aero front bumper met Aero-II lippen. New Design! Airintakes met LED-Verlichting. Alarm/Zwaai -licht Unit voor op het dak. Speciaal aangepast voor op de Mini. Op de Clubman staat hij helemaal top.
Tja voor de rest is er weinig te melden. Wacht nog op wat onderdelen..
Hij wordt bevestigd door de lippen heen aan de onderzijde en die twee stangetjes heb je dus nodig om hem op de juiste hoogte te fixeren. Men zou heb zonder kunnen fixeren. maar dat lijkt me geen goed idee.