Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo..t was weer een fijn, ongeveer 6 uur durend dagje...
Begonnen met de frames nogmaals te monteren en goed uit te lijnen.

Daarna met een lasmoer een bevestiging gemaakt (althans meeste door Klaas) voor de gordelspanner

Begonnen met de frames nogmaals te monteren en goed uit te lijnen.

Daarna met een lasmoer een bevestiging gemaakt (althans meeste door Klaas) voor de gordelspanner

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Daarna de boel in de auto geplaatst. Dit was nog het meeste werk, daar de rails zich lastig laten centreren op de vloer...dus veel vast en weer los draaien en met ringen op de vloer de boel recht houden

De pass stoel moet er nog een keer uit voor de gordelspanner, die moet ik nog ff ophalen een keer.
Onderstussen eens zien of ik de zilveren moeren niet kan vervangen door zwarte, maar Klaas heeft deze helaas niet...
Heeft ff moeite gekost, maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Morgen of woensdag de Mini ff wassen en dan met de relfex wat betere picas maken...

De pass stoel moet er nog een keer uit voor de gordelspanner, die moet ik nog ff ophalen een keer.
Onderstussen eens zien of ik de zilveren moeren niet kan vervangen door zwarte, maar Klaas heeft deze helaas niet...
Heeft ff moeite gekost, maar ik ben erg tevreden met het resultaat. Morgen of woensdag de Mini ff wassen en dan met de relfex wat betere picas maken...
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet dr DIK! uit!!!
benieuwd naar de volgende pics!
benieuwd naar de volgende pics!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice, echt dikke stoelen. Misschien de gordel ook nog ff door de stoel doen aan de andere kant?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thanx guys!
Stoelen zitten als gegoten....lijken wat smal, maar kan er echt prima in zitten. Heb zelfs nog ruimte over
Nu ff sparen voor mn kooi en setje gele gordels....

Stoelen zitten als gegoten....lijken wat smal, maar kan er echt prima in zitten. Heb zelfs nog ruimte over

Nu ff sparen voor mn kooi en setje gele gordels....
Onze sponsors