P5ycH0's R56 AB fJCW
- speedy
- NMC Legend

Bericht
X3
Ben nog geen fan van die dingen maar denk dat ze in het zwart wel erg mooi staan
Jou ride is toch al een beetje over the top met die wielen dus zal zeker niet misstaan op jou ride
Heb je toevallig ook die kerstbomen van ragnar gereserveerd ?
x2[/quote/]Getzz schreef:parklaneworks schreef:![]()
! Ben zeer benieuwd hoe dit op je MINI gaat staan.
X3
Ben nog geen fan van die dingen maar denk dat ze in het zwart wel erg mooi staan
Jou ride is toch al een beetje over the top met die wielen dus zal zeker niet misstaan op jou ride
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nah. Is niks voor moi...
Die splitter lijkt me wel dol, maar eerst weer ff de beurs opladen voor ik dat soort beslissingen neem.
P.s. net eindelijk de JCW voor het eerst echt vol open gehad op de terugweg uit Erp... 248kmh..
Heerlijk die A2 met wind mee..
Je bedoelt de mistlap ledjes replacement dingen?speedy schreef:Getzz schreef:x2[/quote/]parklaneworks schreef:![]()
! Ben zeer benieuwd hoe dit op je MINI gaat staan.
X3
Ben nog geen fan van die dingen maar denk dat ze in het zwart wel erg mooi staan![]()
Jou ride is toch al een beetje over the top met die wielen dus zal zeker niet misstaan op jou ride![]()
Nah. Is niks voor moi...
Die splitter lijkt me wel dol, maar eerst weer ff de beurs opladen voor ik dat soort beslissingen neem.
P.s. net eindelijk de JCW voor het eerst echt vol open gehad op de terugweg uit Erp... 248kmh..
Heerlijk die A2 met wind mee..
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jeeeeey !!!
Job is klaar met spuiten.
Morgen ff de panelen oppikken, en dan wachten op een belletje van de BMW dealer voor de wielkast-rand-clipjes die ongetwijfeld gaan afbreken..
Hopelijk is het monteren een eitje en kan ik het zelf. (Knock on wood).
Job is klaar met spuiten.
Morgen ff de panelen oppikken, en dan wachten op een belletje van de BMW dealer voor de wielkast-rand-clipjes die ongetwijfeld gaan afbreken..
Hopelijk is het monteren een eitje en kan ik het zelf. (Knock on wood).
- GreyCooperS
- Forum Junky
- ValentijnK
- Mod virus alert!

Onze sponsors