Nee Peter, ze weten naderhand wel dat ik het allemaal piekfijn in orde wil. Maw ze laten niet de eerste de beste pipo aan mijn wagen sleutelen.GreyCooperS schreef:Heeft er niet een of andere piepo bij de dealer olie lopen bijvullen, terwijl het niet nodig was?
Clubhouse Clubman - Foto's.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Mini heeft steeds de beste zorgen gehad, olie 1ste maal vervangen op 5000km op 15d olie & filter op 30d 1ste onderhoud volgens boekje. Op 40d terug olie & filter. Ik had dit misschien beter allemaal niet gedaan en onbezorgd rond gereden ipv over bezorgd te zijn.
Ik hoop het ook.Getzz schreef:Hm hoop het voor je! Zou anders wel een prijzig geintje worden
Mini heeft steeds de beste zorgen gehad, olie 1ste maal vervangen op 5000km op 15d olie & filter op 30d 1ste onderhoud volgens boekje. Op 40d terug olie & filter. Ik had dit misschien beter allemaal niet gedaan en onbezorgd rond gereden ipv over bezorgd te zijn.
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Damn... sterkte man... gelukkig heb je extra garantie!
Hoop dat die ook van toepassing hierop is?
Mij valt het altijd op dat kort nadat je bij de dealer geweest bent er erg vaak dingen kapot gaan... Niet met BMW meegemaakt hoor (daar nog nooit een auto heen gebracht) maar wél erg vaak met Ford / VW.
Daarom komt mijn MINI nooit bij de dealer..
Hoop dat die ook van toepassing hierop is?
Mij valt het altijd op dat kort nadat je bij de dealer geweest bent er erg vaak dingen kapot gaan... Niet met BMW meegemaakt hoor (daar nog nooit een auto heen gebracht) maar wél erg vaak met Ford / VW.
Daarom komt mijn MINI nooit bij de dealer..
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- vin10
- Be Mini

Bericht
Owla, geen goed nieuws
Maak foto's en een dossier zodat je die mannen van de verzekering er desnoods op kunt zetten
, probeer zeker nu nog geen conflict uit te lokken bij je dealer, want dan ben je nog verder van huis.
Succes en hou ons op de hoogte, en als we iets kunnen doen PM of meldt het hier, asap
Grtz
Maak foto's en een dossier zodat je die mannen van de verzekering er desnoods op kunt zetten
Succes en hou ons op de hoogte, en als we iets kunnen doen PM of meldt het hier, asap
Grtz
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
. Deze namiddag toen de Mini op de brug stond waren ze aan het kijken waar de olie vandaan kwam, maar ze hadden er niet direct zicht op.
Ook hadden ze de turbo proper gemaakt en motor laten draaien om te kijken of er lekken waren aan de leidingen maar voorlopig niks te zien. Ik ga morgen zelf nog eens kijken of de turbo terug vol hangt.
Gelukkig hing het onderaan vol met olie, anders konden ze misschien nog zeggen dat ik me alles had ingebeeld.
Zo erg is het nu ook nietvin10 schreef:Kun je er nog mee rijden ? Of tuf je nu rond in een One
Grtz
Onze sponsors