Huh krassen aan de voorkant of onderkant ??
Onderkant heb ik ook wel krassen maar dat zie je niet ....
Dennis' MINI Cooper R56 - Nieuwe MOD op komst :)
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Precies op de rand... zo laag staat 'ie, en de drempel was niet eens extreem..
Maar hij gaat van de week omhoog en als de dikke wielen er weer onder liggen dan weer omlaag
Je ziet het alleen als je er naar gaat kijken, zo extreem is het dus niet (maar voor mij wel
)

Maar hij gaat van de week omhoog en als de dikke wielen er weer onder liggen dan weer omlaag

Je ziet het alleen als je er naar gaat kijken, zo extreem is het dus niet (maar voor mij wel

Austin Mini '87, Mini Cooper '91, MINI Cooper '07
Muurstickers en muurteksten
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Een mooie MINI heb je, toch spreekt die van Dennis mij meer aan, hij maakt er geen nepper van...minikia schreef:Ha die Dennis.... net je topic doorgenomen, cool wat je ervan gemaakt hebt. Ik heb de standaard pure silver ook omgebouwd alleen dan naar een S ipv een Works, erg gaaf geworden zo.... moeten we maar een keer naast elkaar zettenDe pure silvers haha
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
MODje, middenarm steun. Toch wel erg fijn..

Thnx Greg!
Nu eens denken wat de volgende modificatie wordt, voorlopig even niks in ieder geval.

Thnx Greg!
Nu eens denken wat de volgende modificatie wordt, voorlopig even niks in ieder geval.
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ook maar eens een update hier, alleen geen goed nieuws helaas. Volgens mij heeft de MINI totaal geen zin in de winter..
De brandstofgalerij is lek waardoor 'ie binnen en buiten stinkt naar benzine. Voor mij zijn de temperaturen nu niet zo erg als ik met raam open rijd. Ook het dakraam wilt niet meer altijd sluiten, gaat halverwege weer terug.. En bij het starten hoor ik een heel vreemd geluid 5 sec, waarschijnlijk omdat 'ie geen benzine krijgt door de lekke brandstofgalerij?? De motor slaat dan ook niet aan en stopt met starten. Accu en startmotor zijn prima, na de 1e keer start 'ie wel meteen. Als ik de sleutel op contact zet en laat de benzinepomp druk opbouwen dan kan ik daarna wel starten.
Stabilisatiestang(rubber) achter is toe aan vervanging, rammelt nogal.
Ik ga maandag naar Roy toe en die gaat het allemaal netjes voor mij oplossen! Hopelijk zijn de onderdelen op tijd binnen.
Een MINI met een eigen willetje.
De brandstofgalerij is lek waardoor 'ie binnen en buiten stinkt naar benzine. Voor mij zijn de temperaturen nu niet zo erg als ik met raam open rijd. Ook het dakraam wilt niet meer altijd sluiten, gaat halverwege weer terug.. En bij het starten hoor ik een heel vreemd geluid 5 sec, waarschijnlijk omdat 'ie geen benzine krijgt door de lekke brandstofgalerij?? De motor slaat dan ook niet aan en stopt met starten. Accu en startmotor zijn prima, na de 1e keer start 'ie wel meteen. Als ik de sleutel op contact zet en laat de benzinepomp druk opbouwen dan kan ik daarna wel starten.
Stabilisatiestang(rubber) achter is toe aan vervanging, rammelt nogal.
Ik ga maandag naar Roy toe en die gaat het allemaal netjes voor mij oplossen! Hopelijk zijn de onderdelen op tijd binnen.
Een MINI met een eigen willetje.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ja idd, en het pano dak doet ook vreemd. Wilt niet meer sluiten 

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik denk niet dat dat het probleem is, ik zie namelijk voldoende vet zitten? 
Hij zit nu weer dicht gelukkig.

Hij zit nu weer dicht gelukkig.
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Ik had het gelezen idd, thnx voor je tip!!
Maar als ik het dak help dan gaat ie weer helemaal open, weerstandbeveiliging denk ik?
Maar als ik het dak help dan gaat ie weer helemaal open, weerstandbeveiliging denk ik?
- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
MINI in de wintermodus

Rijdt perfect die 15" 175 bandjes (Michelin Alpin)! En veel zuiniger

Rijdt perfect die 15" 175 bandjes (Michelin Alpin)! En veel zuiniger

- Dennisvdh
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Hahaha ja idd lol
Probleem met stabi stang en brandstofgallerij is trouwens opgelost, alleen nog keertje terug naar Roy voor het dakraam. Maar die heb ik nu toch niet open als t vriest
Probleem met stabi stang en brandstofgallerij is trouwens opgelost, alleen nog keertje terug naar Roy voor het dakraam. Maar die heb ik nu toch niet open als t vriest

Onze sponsors