tuurlijk , ben zekers niet beledigd hoor, daar moet je al erg voor doen zene, maar ik zal men camera maar in de auto leggen vanavond.... als ik dan een goed plekje tegenkom dan schiet ik wel een paar fotootjes....Menno schreef:Je hoort mij niet lachen hoorDacht eerder dat jij je beledigd voelde..Vind het alleen maar mooi, nog meer snelle Coopers..
Daarom vroeg ik ook om een paar pics..
Misschien zie ik nog wel iets leuks
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- miniracer
- 4 op een rij!

Bericht
....
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Even voor de duidelijkheid:
Hoe zit het nu bij Beek over tuning op maat? Ik lees op mini2.be:
Volgens mij kijk Beek dus wel eerst naar de mods van de MINI. Bij Sid was dit ook op maat.
Hoe zit het nu bij Beek over tuning op maat? Ik lees op mini2.be:
Als dat niet zo is, moeten we hun dit natuurlijk wel duidelijk maken.Bij beek steken ze er gewoon telkens dezelfde file op, bij heinz tunen ze auto per auto. Op maat dus.
Volgens mij kijk Beek dus wel eerst naar de mods van de MINI. Bij Sid was dit ook op maat.
Laatst gewijzigd door Maaij op 10 feb 2007, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
- Volledig MINI minded!

Bericht
Beginnen we weer
maarre.. bij Beek is dus ook elke file anders.. alleen gebruiken ze dezelfde set-up soms. Vraag maar aan paul, hij heeft nog geen 1 mini hetzelfde gehad..
maar vraag even of ze ook mee gaan op 12-mei naar de testbankdag..
Mini2.be versus NewMINIclub.nl
wel gaaf!!
Mini2.be versus NewMINIclub.nl
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Dat dacht ik al. Ik zal het gelijk even melden. Zal ook even kijken of er mensen meewillen op 12 meiHans schreef:Beginnen we weermaarre.. bij Beek is dus ook elke file anders.. alleen gebruiken ze dezelfde set-up soms. Vraag maar aan paul, hij heeft nog geen 1 mini hetzelfde gehad..
Mini2.be versus NewMINIclub.nlwel gaaf!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors