Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- FastBunny
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ons bevalt het erg goed... lijkt wel alsof er Works er nog een Works pakket bij heeft gekregen
En hoe bevalt de tuningXanlle schreef:Klopt helemaal. 325 euro voor het tunen (gister laten doen). En 50 euro voor op de bank, maar dat heb ik niet gedaan.

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jesus.. stelletje krenten
€325,- is al een spotprijs.. ga dan niet zeuren over €50,- voor die Bank! weet je wat zo'n bank kost!? en dan het onderhoud eraan.. en de tijd! Nee, ik betaal die €50,- graag! en weet gelijk hoeveel vermogen ik erbij heb gekregen.. welke andere tuner doet dat? Bij MTH hoef je niet aan te kloppen, misschien bij Heinz!

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
die bank was ik zowiezo al wel van plan..
Hans.. CHILL
hahaha
Oke Oke Oke...Hans schreef:Jesus.. stelletje krenten€325,- is al een spotprijs.. ga dan niet zeuren over €50,- voor die Bank! weet je wat zo'n bank kost!? en dan het onderhoud eraan.. en de tijd! Nee, ik betaal die €50,- graag! en weet gelijk hoeveel vermogen ik erbij heb gekregen.. welke andere tuner doet dat? Bij MTH hoef je niet aan te kloppen, misschien bij Heinz!
die bank was ik zowiezo al wel van plan..
Hans.. CHILL

hahaha
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans denk je dat Klaas mij ook wat aandelen zal verkopen?
Hans schreef:Jesus.. stelletje krenten€325,- is al een spotprijs.. ga dan niet zeuren over €50,- voor die Bank! weet je wat zo'n bank kost!? en dan het onderhoud eraan.. en de tijd! Nee, ik betaal die €50,- graag! en weet gelijk hoeveel vermogen ik erbij heb gekregen.. welke andere tuner doet dat? Bij MTH hoef je niet aan te kloppen, misschien bij Heinz!

Hans denk je dat Klaas mij ook wat aandelen zal verkopen?

Save a tree, eat a beaver

Onze sponsors