Ik ben vandaag ook in de MINI store geweest, ik was er in de ochtend, m'n MINI store A'dam shirt opgehaald en nog een ander shirt gekocht!
Aldaar ook met Iris over MINI's gesproken !
Vandaag was een collega ook ff in de MINI-Store, boeiend hoor ik denken, maar het mooie was dat hij
het T-Shirt dat op mij lag te wachten mee heeft kunnen nemen, aardig van de Store.
Hij vond trouwens de Coupe erg stoer, bedankt Erik.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
Ik was daar vandaag ook natuurlijk. Ook m'n T-shirt opgehaald en nog een ander shirt en een mousepad gekocht. We zijn tewoord gestaan en geholpen door Iris. Te gek toch! MINIclubber die bij De Store werkt
Het is een mooie winkel hoor.
Waar niet alleen de auto's maar ook de merchandise centraal staan.
Ik heb me erg moeten inhouden met mijn inkopen want eigelijk zou ik alles wel willen hebben.
De Brandstore lijkt me een hele leuke werkplek. De hele dag enthousiaste mensen over de vloer en de hele dag met MINI spulletjes... walhalla.
Ik ben er geweest vlak na de opening, toen waren er nog geen shirtjes, en later kreeg ik een email. Nu kom ik nooit in die regio , maar toch nog maar eens een dagje amsterdam-centrum plannen...
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Wij waren gisterenmiddag in A'dam en gelijk maar even de Ministore bezocht.
Onze kleine misses heeft nog een paar Union Jack sneakers gescoord en paps de nieuwste mini brochures.
Helemaal top die zwart/rode JCW met het wapen van A'dam op het dak.
Leuke shop, op een super locatie in het schitterende Hirsch gebouw.
Heb de auto accessoires een beetje gemist, dat hadden ze bij mini op de IAA leuk gedaan. LM wielen en spiegelkappen op de muur etc.