Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als alles goed loopt en waterdicht is ga ik naar Beek om de 550cc injectoren er in te zetten met nieuwe software. Ik verwacht inderdaad zeker dat de koppelkromme omhoog gaat en hoop ook wel wat op meer vermogen, er is toch 0,2/0,3 bar meer druk. Ik hoop tussen 260 en 270 pk. Voor de testbank zal de waterkoeler beter zijn maar ik ga het eerst met de GRS proberen.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bijna 4x het vermogen van onze Saxo in een Mini die door Berthil's boor , zaag , vijl en stripwerk denk net zo licht is ..

- cooperke s
- Bijna verslaafd
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Lekker bezig geweest Berthil! Ik vind het heel knap dat die MINI het nog steeds doet. Wordt tijd voor een rondje op de bijrijders stoel! (Oh Shit!) en zien of dat nog te vergelijken is met de begintijden van een paar jaar geleden.
iDD
iDD
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag naar de Winterwanderung op de Ring geweest.
Meer dan 10 km gelopen van het oude fahrerlager op het grand Prix circuit naar Breidscheit in tegengestelde richting. Echt verbazend hoe stijl de Ring op sommige plekken is als je er overheen loopt.
Het was allemaal prima verzorgt en helemaal gratis. Onderweg 4 stops met soep, broodjes en (alcoholische) drankjes. Op het eind cocktails en meer drinken en dan met de bus naar het Eifeldorf alwaar een gratis buffet met drinken en de mogelijkheid om de jaarkaart te kopen tegen het 2011 tarief met op de kaart een eigen afbeelding i.p.v. de standaard afbeelding dus die maar meteen gekocht
Meer dan 10 km gelopen van het oude fahrerlager op het grand Prix circuit naar Breidscheit in tegengestelde richting. Echt verbazend hoe stijl de Ring op sommige plekken is als je er overheen loopt.
Het was allemaal prima verzorgt en helemaal gratis. Onderweg 4 stops met soep, broodjes en (alcoholische) drankjes. Op het eind cocktails en meer drinken en dan met de bus naar het Eifeldorf alwaar een gratis buffet met drinken en de mogelijkheid om de jaarkaart te kopen tegen het 2011 tarief met op de kaart een eigen afbeelding i.p.v. de standaard afbeelding dus die maar meteen gekocht

Laatst gewijzigd door Berthil op 08 jan 2012, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- iDarkDesign
- Transformer
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou ben erg benieuwd naar de resultaten vande sprintex op jou blauwe 

burn rubber not your soul

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Dit moet je baankennis toch ook wel ten goede komen!
Leuke wandeling ! Goed verzorgd ook. Ik herken het verhaal van de steile plekken omdat ik ook vaak langs de baan gezwoegd heb op zoek naar dat ene perfecte fotoplekje ! Je bent helemaal kapot als je weer bij de auto terugkomt!Berthil schreef:Vandaag naar de Winterwanderung op de Ring geweest.

Dit moet je baankennis toch ook wel ten goede komen!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS