Vind ik persoonlijk een GP (/Orranje) mooier...P5ycH0 schreef:I sure hope so !!
Misschien nu het toch een beetje over the top gaat worden ook maar eens aan een challenge wing.....
P5ycH0's R56 AB fJCW
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben erg benieuwd, staat volgens mij zeer fraai met de donkere kleur van je Mini.
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als ik velgen ga wisselen, dan moeten er wel hele dikke velgen voor in de plaats komen...
Ik vind de thomason's die er nu onder steken wel erg dik hoor !!Daveke schreef:En dan vind ik persoonlijk dat het tijd wordt voor een set dikke wielen a la de winterwielen van Ducks..
Als ik velgen ga wisselen, dan moeten er wel hele dikke velgen voor in de plaats komen...
Laatst gewijzigd door P5ycH0 op 08 jan 2012, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik check de nieuwe berichten, zie dit topic met laatste reactie door "P5ycH0"...
YESSSSS, SNEL PLAATJES CHECKEN
Geen foto van het resultaat...
YESSSSS, SNEL PLAATJES CHECKEN
Geen foto van het resultaat...

- GreyCooperS
- Forum Junky
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
En je bent neit de enige die de Thaosmon's niks vindt.
Gelkiukg ben ik er erg bilj mee !!
Dnak. Ik heb de tkset agnsepaat.GeoBem007 schreef:vind, zonder t.
Ik vind de Thomason's maar niks, maar zolang jij gelukkig bent is alles okHet blijft een superdikke knal-MINI.
En je bent neit de enige die de Thaosmon's niks vindt.
Gelkiukg ben ik er erg bilj mee !!

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Chill guys.
Ik moet nog clipjes halen die af gaan breken en ik moet nog uitzoeken of ik de skirts ook moet verwijderen bij het wisselen van de panelen.... (en daar misschien ook weer clipjes voor halen).
Helaas ben ik de roostertjes ook nog vergeten mee te pakken, dus die komen nog met de post...
Ik denk dat ik er aankomend weekend pas mee aan de slag ga.....

Ik moet nog clipjes halen die af gaan breken en ik moet nog uitzoeken of ik de skirts ook moet verwijderen bij het wisselen van de panelen.... (en daar misschien ook weer clipjes voor halen).

Helaas ben ik de roostertjes ook nog vergeten mee te pakken, dus die komen nog met de post...

Ik denk dat ik er aankomend weekend pas mee aan de slag ga.....

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kan iemand even tot die tijd een slotje op dit topic doen?P5ycH0 schreef:Ik denk dat ik er aankomend weekend pas mee aan de slag ga.....

Onze sponsors