Shag's Pure Silver R53
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zelluf doenShag schreef:
Binnenkort velgen wegbrengen om te laten polijsten, besloten om te laten doen aangezien ik zelf weinig tijd en vooral geduld heb![]()

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks voor het aanbod chef!
Doel is om vorenstaande voor MU rond te hebben.. wordt krap aan, maar een beetje uitdaging mag er wel inzitten
ja zie, dat zeg ik, veel teveel moeite.. !!Blue Chaser schreef:Kom maar langs met materiaal , fixxen we samen op een zaterdagje![]()
Scheelt je weer pleuroo's

Thanks voor het aanbod chef!

Is de bedoeling ja! daarna nog aeroskirts inc. verlichte dorpellijsten (en later misschien de rest) en facelift xenons en en... en.. uh... dan issie redelijk af!mini cabrio schreef:Gaaf Sjaak!!
die velgen zullen vast ook erg goed staan onder die mooie wagen van je![]()

Doel is om vorenstaande voor MU rond te hebben.. wordt krap aan, maar een beetje uitdaging mag er wel inzitten

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan moeten we MINI-NL ff aanschrijven dat er een OEM-schroefset komtDaveke schreef:Maar Sjaak, als je die velgen nu al eens laat doen door Geer, scheelt je weer euro's die in Aero, Xenon en die andere dingen gestoken kunnen worden..
Want tegen de tijd dat je denkt dat ie af is.. MOET IE NOG VERLAAGD WORDEN!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat vind ik zelf ook wel 'OEM' al ben ik er (nog) niet achter welke schroefsets er onder de Challenge mini's gingen.. tegen die tijd maar eens uitvogelen mocht ik dan - uiteindelijk - toch naar de grond gaan
hahaha, iemand heeft me laatst al ingefluisterd dat een JCW Challenge schroefset een idee was...Daveke schreef:Maar Sjaak, als je die velgen nu al eens laat doen door Geer, scheelt je weer euro's die in Aero, Xenon en die andere dingen gestoken kunnen worden..
Want tegen de tijd dat je denkt dat ie af is.. MOET IE NOG VERLAAGD WORDEN!

dat vind ik zelf ook wel 'OEM' al ben ik er (nog) niet achter welke schroefsets er onder de Challenge mini's gingen.. tegen die tijd maar eens uitvogelen mocht ik dan - uiteindelijk - toch naar de grond gaan

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors