De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank, mannen!
Deze week gaat niet meer lukken omdat ik mijn auto t/m zaterdag nodig heb voor werk. Maar goed, volgens mij gaat het het wachten meer dan waard zijn.

Nee, ik moet nog tot maandag geduld hebben.BlackFlank schreef:en zit ie er al onder?

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die berg wordt steeds groter , ik zeg goed bezigIvo schreef:En sinds vandaag ligt er nog wat lekkers te wachten om gemonteerd te worden:
De Playmini uitlaat!Maandag krijgt mijn MINI een onderhoudsbeurt bij spenki en wordt meteen de uitlaat eronder gehangen.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, de Playmini zit eronder hoor!
Vanmorgen de MINI bij Roy (spenki) gebracht voor het monteren en hij heeft 'm meteen een onderhoudsbeurt gegeven. Hij zit er heel netjes onder en het geluid is ook top.
Beschaafd, maar wel een stuk sportiever dan de standaard uitlaat (die z'n beste tijd wel had gehad na 154.000 km). Roy, nogmaals bedankt voor het monteren!
Hier een paar plaatjes (Begon al donker te worden dus de kwaliteit is niet optimaal. En ja, ik weet het, ik moet 'm wassen
)

Er volgen zo nog twee filmpjes.

Hier een paar plaatjes (Begon al donker te worden dus de kwaliteit is niet optimaal. En ja, ik weet het, ik moet 'm wassen

Er volgen zo nog twee filmpjes.

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors