Klinkt negatief maar volgens mij houdt niemand er rekening mee dat een auto ook maar zo veel kan hebben. Als er een keer een kuil in de weg zit of er ligt een steen op straat die je niet op tijd ziet en niet meer kunt ontwijken is in het beste geval je bumper kapot.
Met een beetje pech breekt je carter en ligt je olie op straat. Verwijtbaar gedrag volgens oom agent en als er iemand door jou olie in de slip raakt kun je...... enfin iedereen snapt wel waar ik naartoe wil.
Het is niet zonder risico je auto zo laag te zetten en ik weet dat ik hierboven wild door zit te redeneren. Maar als je hem een paar centimeter hoger schroeft is de kans dat je hem kapot rijdt al aanzienlijk kleiner. Ik zie die extreme verlaging meer als het opzettelijk slopen van je auto dan hem mooier maken.
PW's.. R56..winterstylo
- speedy
- NMC Legend
- Locatie: Deventer
Bericht
Beetje overdreven hoor ! Die paar krassen op de carter zijn van die klote verkeersdrempels en die kunnen soms behoorlijk hoog zijn en dat soort stenen liggen hier in deventer echt niet op de weg
Denk dat je een beetje doordraaft en vind het zo nog best meevallen, met deze hoogte kun je bijna overal gewoon komen zonder gekke stunts uit te halen en het staat gruwelijk dik zo

Denk dat je een beetje doordraaft en vind het zo nog best meevallen, met deze hoogte kun je bijna overal gewoon komen zonder gekke stunts uit te halen en het staat gruwelijk dik zo

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Dat geef ik ook al aan, ik overdrijf opzettelijk een beetje om mijn punt duidelijk te maken. Iedereen moet het ook zelf weten maar feit blijft wel dat de kans op schade met een extreem verlaagde auto vele malen groter is dan met een auto die wat hoger staat.
*doet draadje uitsluipen om de MX-5 nog maar eens wat hoger te zetten*
*doet draadje uitsluipen om de MX-5 nog maar eens wat hoger te zetten*
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
Sorry Tom, ik ben het ook niet met je eens. Wat Coen zegt; low is a lifestyle. Dan maar een keer je carter eronder wegrijden.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
je kan ook gewoon een paar carterpannen op voorraad leggen en gewoon doorscheuren 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Locatie: hoog en droog
Bericht
Word binnenkort gewoon een dikke plaat onder mn motor geschroefd en opgelost is t
Ik rijd altijd rustig op bij drempels en heuvels maar houd er ook van om op de snelweg t gas in te trappen ... En t is maar een one he dus zo rap is t nou ook weer niet
.....low and slow is t motto
Ik rijd altijd rustig op bij drempels en heuvels maar houd er ook van om op de snelweg t gas in te trappen ... En t is maar een one he dus zo rap is t nou ook weer niet

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
De eerlijkheid gebied mij ook te zeggen dat LOW en mijn rijstijl absoluut niet samengaan. Heb de eerste paar dagen met de MX-5 als op eieren gereden. Niks voor mij, snel die 15 inchers eronder en ik had de benodigde rijhoogte om echt te kunnen genieten.
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!
- Locatie: hoog en droog
Bericht
Is een oneindige discussie ... Iedereen geniet op zn eigen manier , ik geef niets om comfort maar meer om t gedrag van de auto en om de looks ...geniet meer van de duimpjes onderweg als van een drempel waar je plankgas overheen kan 

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Enschede
Bericht
Is ook een eindeloze discussie ik geniet meer van een auto waar ik overal en altijd volgas mee kan rijden. Uiteraar rij ik voorzichtig over drempels maar ik kan niet hebben dat mijn auto scraped met mijn rijstijl. Ik zie een landweg niet iets om zo rustig mogelijk overheen te toeren maar een plek om het gas eens lekker in te trappen. Rekening houdende met alle externe factoren uiteraard.
- maus105
- Bonkey
- Locatie: brabant
Bericht
Ik snap vaak nooit zo dat mensen zo graag
een statement willen maken over bepaald dingen.
Iedereen geniet op zijn manier van zijn auto en daar
draait het toch om bij autoliefhebberij?
Voor de ene is dat zo laag mogelijk rijden en voor
de ander zo hard mogelijk (kunnen) rijden.
No hard feelings naar wie dan ook
een statement willen maken over bepaald dingen.
Iedereen geniet op zijn manier van zijn auto en daar
draait het toch om bij autoliefhebberij?
Voor de ene is dat zo laag mogelijk rijden en voor
de ander zo hard mogelijk (kunnen) rijden.
No hard feelings naar wie dan ook

Onze sponsors