Oppervlakte onder de grafiek zegt alles, maar op een rollenbankdag heeft degene met het hoogste piekvermogen de langste piemel...Daveke schreef:Als je het koppelverschilt voelt dan merk je het wel.
PK's zeggen niet alles! Met name de koppelcurve verschuift bij een Sprintex, niet zozeer de top-pk's!
sam,s mini engineering-tuning-parts-onderhoud
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- JunkyXL
- Volledig MINI minded!

Bericht
owww, is dat zo
ligt dat niet aan de rollenbank
MartijnGizmo schreef:Oppervlakte onder de grafiek zegt alles, maar op een rollenbankdag heeft degene met het hoogste piekvermogen de langste piemel...Daveke schreef:Als je het koppelverschilt voelt dan merk je het wel.
PK's zeggen niet alles! Met name de koppelcurve verschuift bij een Sprintex, niet zozeer de top-pk's!
- sam`spimpmini
- Be Mini

Bericht
hhaahahahahaJunkyXL schreef:owww, is dat zo
MartijnGizmo schreef:Oppervlakte onder de grafiek zegt alles, maar op een rollenbankdag heeft degene met het hoogste piekvermogen de langste piemel...Daveke schreef:Als je het koppelverschilt voelt dan merk je het wel.
- sam`spimpmini
- Be Mini

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het niet altijd maar goed is door zoveel mogelijk weg te frezen, en ja ik heb bewijs
Maar goed, we zien het wel. Einde discussie
Re: heerlijk
En dat hoor je mij ook niet zeggen, maar door simpelweg te stellen dat een verbrandingsruimte met vinnetjes minder produceert dan jouw kop zou ik niet heel erg hard roepen..sam`spimpmini schreef:we will see thats all i said
je kan wel alles van i nternet ha;en maar ik doe alles uit me eigen koppie
en ben geen mongool jonhuh.
en heb nog nooit een blok in de soep laten lopen.........
![]()
![]()
Ik probeer alleen maar te zeggen dat het niet altijd maar goed is door zoveel mogelijk weg te frezen, en ja ik heb bewijs
Maar goed, we zien het wel. Einde discussie
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- cooperke s
- Bijna verslaafd

Onze sponsors